تالیف کتاب صلح و ورزش استاد ابراهیم صنوبر

کتاب صلح و ورزش، تالیف استاد ابراهیم صنوبر پدر صلح ایران به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه خبری آماج : ورزش بازتاب نظام اجتماعی است و با فرهنگ و اقتصاد و سیاست پیوندی متقابل دارد.

داشتن دانش اجتماعی و مبانی جامعه‌شناختی مناسب و مستحکم برای گسترش ورزش و تربیت بدنی در جامعه یک شرط لازم است.

در کتاب حاضر با رویکرد صلح جهانی و نقش ورزش در صلح به رابطه ورزش با توسعه، صلح و عدالت اجتماعی پرداخته شده است. نویسنده تلاش کرده‌است تا نقش و کارکرد بالای ورزش تربیتی همگانی و قهرمانی را در راستای تحقق توسعه، صلح و عدالت اجتماعی بین کشور ها ، ملت ها و جوامع کنونی معرفی و بازخوانی کنند.

نویسنده ورزش را زبان مشترک صلح بین ملت ها میداند و معتقد است توسعه و ارتباطات بین المللی ورزشی فرهنگ صلح و دوستی را بیشتر می‌توان به گوش جهانیان می رساند.

استاد ابراهیم صنوبر ملقب به پدر صلح ایران، سفیر صلح، سفیر نیکوکاری، سفیر توسعه گردشگری ایران، سفـیر پیشگیری از اعتیاد، سفیر همدلی، سفیر انسان دوستی، سفیر سلامت، سفیر هپاتیت، نویسنده، محقق، مخترع و عضو انجمن مخترعین کشور، دارنده استادی اعظم، مربی و قهرمان ورزشهای رزمی و از ورزشــکاران و مربــیان پیشکسوت است. ایشان یکی از فعالان اجتماعی و حقوق بشر است که در زمينه مسائل خیرخواهــانه از جـملـه کمک به اقشار نیازمند، آزادی زندانیان مالی و حمایت از کودکان کار فعالیت های نوع دوسـتانه زیادی داشـته و از پيشگامان اين عرصه است ، او مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح و ملقب به پدر صلح ایران است که سالهاست خـدماتموسسه بين المللي سفيران صلح را در حوزه امور مربوط به صلح به شيوه اي ثمـربخش و نافع تداوم و استمرار داده است.وی در راستای برقراری مناطق دائم و پایدار صلح جهانی گامهای مؤثری برداشته و طراح و ایده پرداز دهکده هاو شـهرهای صلح جـهانی میباشد.

کتاب صلح و ورزش تألیف استاد ابراهیم صنوبر در ۲۰۰۰ نسخه به چاپ رسید و در دسترس عموم قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا