بیمه دی؛ بیمه‌ای به‌روز در پرداخت مطالبات(+فیلم)

طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور(بانک، بورس، بیمه) با تشریح وضعیع پرداخت‌های بیمه دی تاکید کرد؛ بیمه دی هیچ بدهی به اصناف ندارد.

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی افزورد: امروز به ضرس قاطع در اسناد مستقیم بیشتر از ده روز ما نباید مطالبه داشته باشیم؛ یعنی مطالبات را به‌روز کردیم. باز تأکید می‌کنم اسناد مستقیم بیش از ده روز نباید باشد، اگر جایی شما سراغ دارید یا مشکل قانونی دارد یا ما اشکال داریم حتماً به ما منتقل کنید بررسی مکنیم. اگر تخلفی همکار ما کرده به‌سرعت بررسی نکرده یا به پرداخت نرسیده اشکال از کار ماست که الان نباید قاعدتاً وجود داشته باشد.

همچنین طاهر موهبتی درباره طرف قراردادهای بیمه دی گفت: در طرف قراردادها؛ چشم‌انداز ما در این پروسه مثلاً شش ماه که در برج شش حتماً بایستی از میانگین پرداخت سایر بیمه‌ها کمتر شده باشد. ما در عرض همین مدت دو هزار و دویست میلیارد تومان پرداختی داشتیم که کم‌نظیر است، آقایان دکتر خود استاد هستند می‌دانند در فروردین دولت غیر از اجتناب‌ناپذیر را تخصیص نمی‌دهد.

اجتناب‌ناپذیر یعنی چه؟ یعنی حقوق اما ما برای اولین‌بار در فروردین و اردیبهشت تخصیص داشتیم. فلذا حتماً وضعیت بهتر می‌شود؛ اما آنهایی که دارند تنظیم مقررات می‌کنند باید واقع‌بینانه باشند. یا بایستی شما در قانون تکلیف را کمی کاهش بدهید یا اگر قانونی تنظیم می‌کنید فراخور آن قانون بایستی بودجه ببینید. اگر نبینید نارضایتی در پی دارد. پسر پیامبر هم بیاورید همین اتفاقات خواهد افتاد.

همچنین ایشان درباره حوزه ایثارگری در بیمه دی تاکید کرد: ما در حوزه ایثارگری نمی‌توانیم پوپولیست باشیم ما باید واقع‌گرا باشیم، اندازه پولی که داریم و باید آن را درست تحویل بدهیم. حتماً بدانید رضایتمندی مردم هم افزایش پیدا خواهد کرد. البته ما اشکالاتی هم در اطلاع‌رسانی داشتیم الان جامعه هدف داریم مطلع می‌کنیم که خدمات ما این‌گونه است، تعهدات ما این است. اگر به بیمارستان می‌روید مراقب باشید در چهارچوب این ایجاد تعهد کنید و پرداخت‌ها را امیدوارم به روز کنیم.

کسورات ما هم در اسناد یازده درصد بود که در حال مدیریت آن هستیم که کاهش پیدا کند؛ چون کسوراتی ارزشمند است که تبدیل شود به اصلاح رفتار ارائه‌دهنده خدمت نه اینکه خانواده شهید ضرر و زیان ببیند، در حال انجام این مهم نیز هستیم و من احساسم این است که از ماه شهریور به بعد پرداختی‌هایمان در بخش طرف قرارداد هم بهتر شود. اما غیر قرارداد الان به ضرس قاطع عرض می‌کنم ما بروز هستیم و ماهیانه حدوداً دویست تا دویست و پنجاه میلیارد تومان پرداخت می‌کنیم هیچ تأخیری هم نداریم. اگر جایی هم هست تخلف ماست که اگر شما گزارش بفرمایید رسیدگی می‌کنیم.

تأکید می‌کنم ما بدهی به اصناف نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا