اثبات ارادت بیمه تجارت‌نو به اربعین

بیمه تجارت نو در قالب برپایی موکب خادمین زوارالحسین در فرودگاه و گذرنامه، ارادت خود را به اربعین اثبات کرد

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، ارادت به هر تفکر، باور، اندیشه، راه، شخصیت و… ابزار‌ها و روش‌های خاص خودش را دارد. بی شک اثبات ارادت هزینه بر است، اما هزینه تنها مالی نیست، بلکه با هر قدم، هر حرکت، هر تبلیغ، هر تعریف و هر اقدامی می‌توان ارادت را اثبات کرد. اما اینکه نسبت به چه شخصی ارادت داشته باشیم نیز، اهمیت دارد. هرچقدر رابطه مرید و مراد مقدس و پاک باشد، به همان نسبت اعلام و اثبات ارادت بهتر است.

اهمیت عاشورا

یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین چهره‌هایی که در طول تاریخ نقش آفرین بوده، حسین بن علی (ع) است. اینکه امام سوم شیعیان چگونه زندگی کرد، زیبایی‌ها و تاثیرگذاری‌های خاص خودش را دارد، اما بی شک شهادت ایشان تاثیرات عمیقی در جهان گذاشته است. تعداد شهدا، شخصیت شهدا، نحوه عملکرد شهدا و بسیاری موارد دیگر در تاریخ تاثیرگذار بوده، اما رابطه بسیاری از شهدا و اسرا با پیامبر خاتم، اهمیت ویژه‌ای دارد و بر اهمیت واقعه عاشورا می‌افزاید.

جایگاه ایران در شیعیان

ایران اسلامی به واسطه حکومت شیعی و جایگاهی که در جهان اسلام دارد، مراسم عاشورا و شهادت امام سوم شیعیان را با جدیت و اهمیت بیشتری برگزار می‌کند. به همین دلیل می‌توان ایران را نماد حکومت شیعه و ارادت به اهل بیت عنوان کرد. اما پس از برگزاری دهه عاشورا و تکریم شهادت امام حسین (ع) در قالب چهلمین روز درگذشت سالار شهیدان، مراسم اربعین حسینی برگزار می‌شود. این مراسم در قالب راهپیمایی صورت می‌گیرد و بدلیل آنکه طول مسیر بسیار زیاد است، خدمات متنوعی به راهپیمایان ارایه می‌شود.

 

حرکت های خودجوش

بدلیل آنکه خدمات رسانی به راهپیمایان بسیار گسترده و هزینه بر است، دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف با تعریف بخشی از هزینه‌ها به صورت خود جوش و بنابر اعتقاد و باوری که به ساحت مقدس امام سوم شیعیان دارند، در یاری رساندن به راهپیمایان نقش آفرینی می‌کنند.

خدمات رسانی به راهپیمایان

بدلیل آنکه رسیدن به بین الحرمین، مشکلات خاص خودش را دارد، لازم است خدماتی ارایه شود تا انجام امور آسانتر باشد. به همین دلیل شرکت بیمه تجارت‌نو نیز اهمیت ویژه‌ای برای تکریم و بزرگداشت ایام شهادت و اربعین سالار شهیدان دارد و همه ساله در قالب برپایین موکب، به یاری راهپیمایان می‌شتابد. بیمه تجارت نو امسال نیز همچون سال گذشته، با حضور فعالانه خود موکب اربعین بیمه تجارت نو را در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی برپا کرده است.

 

موکب های خدمت رسان

موکب خادمین زوار الحسین به همت شرکت بیمه تجارت‌نو در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین مقابل اداره کل گذرنامه تهران (خیابان ستارخان) در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی برپا شد که موکب‌های بیمه تجارت‌نو از سوم شهریور ماه تا پایان اربعین حسینی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیزاست.

 

ارادت همه ساله

بدلیل آنکه ارادت بیمه تجارت نو قلبی است، کمک به راهپیمایان و رهروان همه ساله صورت می‌گیرد که نمونه آن را در سال‌های گذشته شاهد بودیم و برپایی موکب اربعین بیمه تجارت‌نو در سال گذشته در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی مورد توجه و تقدیر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا قرار گرفته و میزبان هم وطنان گرامی و بسیاری از مقامات ارشد کشوری، چون وزیر اقتصاد، رئیس سازمان هواپیمایی کشور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و .. بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا