ایجاد فرصت های شغلی محلی با ارائه تسهیلات بدون بهره توسط بنیاد کارآفرینان گام دوم

ایجاد فرصت های شغلی محلی با ارائه تسهیلات بدون بهره با شرایط آسان توسط کارگروه کارآفرینی و اشتغال بنیاد کارآفرینان گام دوم.
به گزارش آماج روابط عمومی بنیاد کارآفرینان گام دوم سعید شبانیان ریاست بنیاد کارآفرینان گام دوم گفت: در طول چهار ماه گذشته، بیش از ۱۰۰ متقاضی جویای کسب وکار داشته ایم که توان اخذ مجوز یا اعطای نمایندگی یا همون حق نمایندگی (فرانچایز ) از طرح و پروژه های محلی نداشته اند .
معنی فرانچایز برای خیلی از ما هنوز یک مفهوم ناشناخته است. فرانچایز، فرانشیز یا دریافت حق نمایندگی استفاده از دارایی‌های فکری شرکت‌ها و کسب و کارهای ثبت شده است است. منظور از دارایی‌های فکری، برند، لوگو، نام تجاری ونام ثبت شده شرکت است که میتواند شعبه ایجاد کند که تحت قراردادهای مشخصی و در قبال پرداخت هزینه‌هایی تحت عنوان حق استفاده از این دارایی‌ها استفاده می‌شود. که درشرایط اقتصادی کنونی پرداخت این هزینه ها که از حداقل مبلغ یکصد میلیون تا یک میلیارد تومان ،بسته به نوع محصولات یاخدمات است بسیار دشوار است.


اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم که حق فرانچایز چیست، به این صورت است که فرد با دریافت حق فرانچایز از امتیاز گیرنده یا فرانچایزر اجازه می‌گیرد تا کالا و خدمات خود را با نام برند یا نام ثبت شده خود باتوجه به زیرساخت های فرانچایز دهنده بفروشد و در ازای این خدمات نیز باید برای راهاندازی و صدور مجوز هزینه‌ای پرداخت کند.
بنیاد کارآفرینان گام دوم در استای ایجاد اشتغال وتوسعه اقتصاد محلی وهمچنین توسعه دفاتر های کارآفرینی وایجاد اشتغال بسته به نوع شرایط متقاضیان این مبالغ رابصورت تسهیلاتی بصورت اقساط ۱۲ماهه بدون هیچ گونه کارمزد ،بدون چک وضامن تنها بایک اعتبار سنجی ساده انجام دهد.
متقاضایان جویای فرصت شغلی و درصددان ایجلد کسب وکار ازاین طرح استفاده نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا