تیم ملی موی تای با ترکیب کامل به جهانی ۲۰۲۳ ایتالیا اعزام می‌شود

رئیس انجمن موی تای گفت: برای حضور در رقابت های جهانی موی تای تیم ملی با ترکیب کامل شامل 12 ورزشکار به مسابقات جهانی موی تای 2023 اعزام خواهد شد.

به گزارش آماج به نقل از گیتی آنلاین، فرید نقدی در خصوص حوه انتخاب و آمده سازی تیم اعزامی به مسابقات جهانی موی تای گفت: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، برترین ها در کمپ تیم های ملی فدراسیون انجمن های ورزش‌های رزمی حضور یافتند اولین مرحله اردوی آماده سازی ۱۴ روز و تا ۱۸ خردادماه ادامه یافت در ادامه دومین مرحله اردو متصل به اعزام از ۲۱ خرداد ماه آغاز شده است.

وی افزود: با حمایت کمیته ملی المپیک ایتالیا رقابت های جهانی wbc در بخش آماتور از ۲۲ جون آغاز و به مدت ۴ روز ادامه خواهد یافت و تا کنون ثبت نام ۶۰ کشور جهان در این دوره کامل شده است.

نقدی در ادامه گفت: تیم ملی ایران با مجوز شورای برون مرزی و تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان به این مسابقات اعزام و ملی پوشان از مزایای قهرمانی برخوردار خواهند بود.

رئیس انجمن موی تای گفت: در راستای بهینه سازی پشتوانه سازی تیم های ملی با توجه به زمان اندک تصدی بر این انجمن، منطقه بندی ها صورت پذیرفته و در۴ منطقه رقابت های کشف استعدادهای نوظهور در حال برگزاری است تا در نهایت برترین های مناطق در انتخابی تیم ملی آینده به مصاف هم بروند.

نقدی‌، ترکیب تیم اعزامی را به شرح زیر اعلام کرد:

۵۴- کیلوگرم: مرتضی سرداریان

۵۷- کیلوگرم: یاسین رمضانی

۶۰- کیلوگرم: مصطفی تاپ توخزاده

۷۰- کیلوگرم: نیما ابوالقاسمی

۷۵- کیلوگرم: محمد شیرزاد

۷۵- کیلوگرم: سپهر ظهوری B

۸۱- کیلوگرم: مسعود فرهی

۸۶- کیلوگرم: علی تکلو

۸۶- کیلوگرم: سینا کاظمی B

۹۱- کیلوگرم: حمید کردآبادی

۹۱- کیلوگرم: محسن کردعلیوند

۹۱+ کیلوگرم: رضا فاضلی

مدیر تیم های ملی: مهدی محمدی

سرمربی: جلال معتمدی

مربیان: علی اکبر اسماعیلی، رضا حمزه نژآد

پزشک: هومن گنجه خسروی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا