گفتگو با علیرضا موحدی نائینی مدیر عامل موسسه هنر ماساژ ایرانیان

سلام عرض ادب خدمت شما جناب آقای مهندس موحدی لطفا خودتون رو برای خوانندگان ما معرفی بفرمایید:

بنام خداوند بخشنده مهربان و با قبولی طاعات و عبادات همه مردم عزیزم ایران و باتشکر و قدردانی از شما جناب آقای مازیارخویشوند سردبیر محترم که لطف کردید برای پوشش خبری پای درد دل ما نشستید

به گزارش پایگاه خبری آماج : اینجانب علیرضا موحدی نائینی عضو هیئت رئیسه انجمن صنفی ماساژ مدیر عامل موسسه هنر ماساژ ایرانیان و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای هنر کهن هستم.

تکنیک های ماساژ برای همه گروه ها نیاز است. ورزشکاران، سالمندان، کودکان، و به طور کلی عموم مردم جامعه که ماساژ می توان به سلامتی شان کمک کرد.

تحرک کم، پشت میز نشینی ها، سر تو موبایل بودن ها به مدت طولانی و … همگی عواملی هستند که باعث اسپاسم های شدید در گردن، کمر و پشت خواهد شد که این مسئله ممکن است به دیسک و سیاتیک و ناهنجاری های اسکلتی و عضلانی منجر شود. ماساژ یکی از بهترین روش ها است. که می تواند به پیشگیری از بیماری و سلامت بخشیدن به جامعه می تواند ماساژ بعنوان شغلی پر درآمد مورد توجه باشد که در حال حاضر هم به همین خاطر طرفداران زیادی به این هنر روی آورده اند.
دوره های آموزشی که در موسسه هنر ماساژ ایرانیان آموزش داده می شود زیر نظر اساتید مجرب و با سابقه آموزشی طولانی برگزار می شود.

زیرا همانطور که ماساژ آرام بخش و به راحتی انجام می شود. یک تکنیک اشتباه می تواند آسیب جدی به فرد ماساژ گیرنده بزند. لذا آموزش صحیح و درست می بایست سر لوحه کار باشد.

برای هر چه بهتر یادگیری علاقمندان به تکنیک های ماساژ، کلاس های آموزشی آناتومی بدن در دوره های آموزشی گنجانده شده تا با شناخت عضلات و مفاصل و … تکنیک ها به درستی آموزش داده شود.

در پایان توصیه می شود تا هر یک از خانواده ها یک نفر ماسور از اعضای خانواده در کنار خود داشته باشند تا پیشگیری از بیماری و همچنین سلامت تضمین شده ای داشته باشند.

گزارش مازیار خویشوند سردبیر آماج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا