حبس یکساله حسن ریوندی تفهیم شد.

سعید آزاد ارمکی تهیه کننده سریال آقای خنده در گفتگو با خبرنگاران گفت : سریال آقای خنده به تهیه کنندگی حمیدرضا کلانتری و بنده با اولین بازیگری حسن ریوندی در نقش اول سریال با محوریت اصلاح رفتاری اشخاص طراحی ، نگارش و تولید شد .

به گزارش آماج، بازیگرانی همچون اصغر سمسارزاده ، میرطاهر مظلومی ، علی صبوری ، علی مسعودی ،سامان گوران ، مصطفی فیروزی و رابعه اسکویی از جمله بازیگران این سریال طنز می باشند

آزاد افزود : محمد حسین لطیفی هدایت این سریال را بر عهده گرفته و امیر لطیفی کارگردان و داریوش جهانگیری مشاور کارگردان و مهرداد جلوخانی مجری طرح سریال می باشد ، پیمان عباسی هم که از نویسندگان خوب ایران به عنوان مشاور در کنار کار بود . آرمان صبوری بر اساس ایده و طراحی اولیه مصطفی فیروزی نگارش سریال را برعهده گرفت و سیزده قسمت فصل اول آقای خنده را نوشت.

سعید آزاد تاکید داشت اصلاح ادبیات طنز و هدفمند کردن قصه رویکرد اصلی ما برای نگارش و تولید سریال است و سعی بر آن داریم از شوخیهای غیر اخلاقی فاصله بگیریم . آزاد گفت : ۲۹ اسفند چهارصدو دو اولین قسمت سریال بر روی پلتفرم روبیکا پخش شد و سه شنبه هفتم فروردین دومین قسمت سریال سیزده قسمته آقای خنده پخش خواهد شد.

از مردم فهیم و هنردوست سرزمین خواهشمندم با ملاحظه این سریال ویژه طنز بر روی پلتفرم روبیکا که رایگان نیز می باشد از تولید این سریال حمایت کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا