سامانه استخدام محافظین حریم سامان

سامانه استخدام محافظین حریم سامان به جهت تشریفات،حفاظت و مراقبت،حراست از ارگان های خصوصی و دولتی از عموم مردم استخدام می نماید.

به گزارش آماج، یونس مجد, مدیر عامل موسسه حفاظتی و مراقبتی محافظین حریم سامان گفت: آن دسته از افرادی که علاقه مند به شغل حفاظت, مراقبت,تشریفات و امنیتی هستند برای پیوستن به تیم افسران خصوصی محافظین می توانند با شماره ۵۳۱۴۴ و داخلی ۱۰۱ و ۱۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۶ تماس بگیرید یا برای مراجعه به سایت محافظین
صفحه استخدام
https://mhsaman.ir/st/employment
اقدام به ثبت نام کنند.

وی اشاره ای به تاسیس و خدمات مجموعه داشت و اظهار کرد :موسسه ما از سال ۱۳۹۴ فعالیت خودش را در خصوص حفاظت و مراقبت به صورت گسترده در سراسر کشور شروع کرده است.

وی استفاده از ورزشکاران نخبه و قهرمانان را اولویت پروژه ها دانست و گفت: استفاده از ورزشکاران و نخبگان و قهرمانان پروژه ها و تامین نیروی انسانی برای پروژه ها و سازمان هایی که از ما درخواست دارند ,از بین ورزشکاران به خصوص نخبگان و قهرمانان ورزش های رزمی پس از گذراندن استعلامات امنیتی و مراحل اداری به پلیس پیشگیری مرکز انتظام جهت گذراندن دوره های حفاظتی و مراقبتی معرفی می شوند و بعد از گذراندن دوره و اخذ گواهینامه از طرف پلیس.پرسنل ما وارد پروژه های مورد درخواست و مورد پیشنهاد در سراسر کشور قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: نیرو ها بر حسب نیاز سازمان ها آموزش و دوره می بینند. نیروها بر حسب نیاز سازمان ها و طراحی حفاظتی, تمام آموزش مورد نیاز آن سازمان را از جمله دوره حفاظت فیزیکی به صورت مستمر و هفتگی,دوره شناخت آسانسور, کمک های اولیه,آتشنشانی, زبان انگلیسی و زبان های مختلف مورد نیاز هر سازمان, دوره های همراهی شخصیت, رفتار شناسی, آداب و معاشرت, تیراندازی با سلاح گرم , کار با تجهیزات دفاع شخصی و تمامی تخصص های مورد نیاز سازمان مربوطه را می گذرانند.

پایان خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا