تجلیل از هنرمندان‌ ورکشاپ‌ جشنواره‌ هنر سرمایه‌ ملی در پارک‌ ملی‌ علم‌ و فناوری

موسسه ملی فرهنگی هنری‌ سوخته نگاری ایران با همکاری پارک ملی علوم‌فناوریهای نرم‌وصنایع فرهنگی ، وزارت‌فرهنگ‌وارشاداسلامی ، نمایشگاه آثار منتخب جشنواره های‌ملی‌ را ، در سالن همایشهای بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار نمود .
به گزارش آماج و به نقل از خبرگزاری فانوس – استاد مرتضی نداف موسس و مدیرعامل موسسه ملی فرهنگی هنری سوخته نگاری ایران هدف از تدارک این برنامه ها را عمل به احیای شعار سال از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد . ورکشاپ هنری با موضوع کاروانسراهای‌ایرانی از بخش های مهم این جشنواره دو روزه بود .
موسسه مذکور ، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون چندین جشنواره هنری آموزشی و نمایشی در تهران و کیش باعناوین دستان آسمانی و جام هنر در کیش و طرح کار و برکت در سطح ملی تا مراکز روستایی ، با رویکرد آموزش و تولید و تبلیغ و فروش و ایجاد بازار نوین پویا ، با گسترش شبکه ی آموزشی در بین بانوان خانه دار و آقایان علاقمند به کار هنری ، برگزار نموده است .

موسسه سوخته نگاری ایران طی‌ روزهای آتی دو جشنواره ونمایشگاه هنری با دو رویکرد متفاوت اجرایی برگزار میکند که در خبرهای بعد جزئیاتش مطرح میشود .

هنرمندان شرکت کننده در ورکشاپ هنری باحضور مسئولین عالی رتبه فرهنگی و اجتماعی در سالن جلسات پارک ملی‌ علوم‌ ، فناوریهای‌نرم‌ وصنایع‌ فرهنگی مورد تقدیر و‌تجلیل رسمی قرار گرفتند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا