تغییرات شگرف در آموزش املاک

در مصاحبه با آقای کاشانی کیا استاد دوره های DBA و MBA وزارت علوم در رشته های ساختمان و همچنین مؤسسات فنی حرفه ای کاربران ساختمان و تعادل در ارتباط با متدهای جدید املاک در چند سال اخیر بیاناتی چند از ایشان ثبت نمودیم .
به گزارش آماج، اولین ویژگی در تغییر روند سازمان ها و خود مشاورین املاک در ورود به فضای مجازی، پلت فرم ها و همچنین هوش مصنوعی در کار مشاورین و بنگاه های املاک تجلی می کند .
چرا که به مرور پلت فرم های مارکت پلیس ( Market Place) همچون دیوار، شیپور، آلونک …. با استفاده از امکاناتی که به آژانس های املاک دادند و سپس با وابسته نمودن آنها به مرور با دریافت کارمزدها کالن نه تنها به ثروتی افسانه ای دست پیدا کردند بلکه به این صرافت افتادند بازار املاک را قبضه کنند .

اما با توجه به پیشرفت علم املاک در جهان غرب بنگاه های املاک همچون کلر ویلیامز KW نیز نسبت به سرمایه گذاری در این زمینه اقدام نمودند و توانستند با کمک فن آوری ارائه شده توسط شرکت تایوانی HTC پلت فرمی جامع و کامل توأم با اتوماسیون، فایلینگ، رسانه آنالین، CRM، سایت، اپلیکیشن و در نهایت سیستم های هوش مصنوعی همچون مجیک بروسر (Magic Browser) و پیام رسان ها به همراه شبکه های ارتباطی همچون زوییپر (Zoiper) در مبارزه و نابودی پلت فرم های نامبرده آنچنان مؤثر واقع گردند که 90 درصد بازار املاک در آمریکا و اروپا همچنان در اختیار بنگاه های املاک باشد .
لازم به ذکر است تنها نماینده رسمی برنامه های املاک HTC در ایران ISOKiA می باشد .

https://kashanikia.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا