گزارش مازیارخویشوند مدیر رسانه ای کبدی شمال شرق تهران از انتصاب جدید در کمیته استعداد یابی

به گزارش مازیارخویشوند مدیر رسانه ای کبدی شمالشرق تهران بزرگ طی حکمی از سوی علیرضا عباسی ریاست کمیته آموزش استعدادیابی کبدی شمالشرق تهران بزرگ سرکارخانم نیاز زند رابعنوان نایب رئیس این کمیته منصوب کرد.

به گزارش مازیارخویشوند مدیر کمیته رسانه ای هیئت کبدی شمال شرق تهران بزرگ در ادامه علیرضا عباسی رئیس کمیته آموزش و استعداد یابی کبدی شمال شرق از برگزاری یک دوره کلاس های مربیگری و داوری درجه ۳ خبر داد.

عباسی افزود : سال گذشته مذاکراتی خوبی انجام داده بودیم و بنا داشتیم این دوره را برگزار کنیم که متاسفانه بعلت عدم مجوز برای تشکیل کلاس بعلت فراگیری بیماری کووید ۱۹ به امسال موکول شد و در صدد هستیم برای داوطلبان و علاقه‌مندان کلاسهای این دوره را به نحو احسن برگزار کنیم.

در این جلسه عباسی ، سرکار خانم زند که از بانوان نمونه و کارآفرین جنوب تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی هستند را به سمت نایب رئیسی خود منصوب کرد .

وی خاطر نشان کرد : قطعا با حضور آقای مازیار خویشوند بعنوان مدیر رسانه و خانم زند ، روزهای درخشانی در انتظار هیات کبدی شمال شرق خواهد بود

در پایان جا دارد از جناب آقای عنصری ریاست محترم هیات کبدی استان تهران ، سرکار خانم محمد زاده ریاست محترم هیات کبدی شمال شرق و جناب آقای فرد رئیس کمیته داوران و مازیارخویشوند مدیرکمیته رسانه ای هئیت کبدی شمالشرق تهران تشکر و قدردانی را داشته باشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا