گزارش از رکورد جدیدمهدی حب درویش

به گزارش آماج : رکوردی که زده شد توسط مهدی حب درویش با توپ سپک تاکرا بود که ۵ کیلومتر بصورت حرکت بسمت عقب زده شد واین کار خیلی مشکل بود چون چوبی و باد بود و باید ضربه محکم تر میزدنن ایشون این رکورد گیری در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز جناب آقای جانعلی برگزار شد.

خویشوند در ادامه افزود: پیش از این مهدی حب درویش با توپ‌های فوتبال، تنیس و تیله حدنصاب‌های متعددی به صورت رو به عقب بر روی پله‌های برج میلاد، ۳۰ ساعت روپایی با توپ فوتبال و ۱۰ ساعت با توپ تنیس ثبت کرده است. او به خاطر مورد آخر که توانست ۷۰ هزار بار با توپ تنیس در دبی امارات روپایی بزند نامش را در کتاب گینس ثبت کرد. ضمن اینکه حب درویش مسافت ۲۰ کیلومتری حرم حضرت عبدالعظیم تا بهشت زهرا(س)، مسافت ۱۷ کیلومتری حرم حضرت معصومه (س) تا جمکران، پیست ۲ هزار و ۲۰۰ متری متری بین‌المللی «دربندسر» روی برف، ۲ هزار روپایی در قایق در حال حرکت، مسافت میدان فردوسی تا میدان فلسطین و میدان انقلاب تا میدان آزادی تهران را بدون استراحت روپایی زده است.

او در کشورهای روسیه و مالزی هم به ثبت رکورد پرداخته و یک ساعت بدون استراحت روی تردمیل روپایی زده است. رئیس کمیته روپایی ایران موفق شده در یک دقیقه ۱۰۳ روپایی با توپ راگبی، ۱۱۷ روپایی با آدامس، ۹۹ عدد با لیموترش، ۱۰۸ تا با شکلات و ۱۰۸ عدد با تراش را به مجموعه رکوردهایش اضافه کند.

عکاس ورزشی ماهدخت واحدی

گزارش از مازیار خویشوند مدیر کل روابط عمومی و رسانه ای انجمن روپایی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =

دکمه بازگشت به بالا