چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی همراه با معرفی سازمان‌های پاسخگو و مسئولیت‌پذیر

چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی همراه با معرفی سازمان‌های پاسخگو و مسئولیت‌پذیر
حامیان و برگزارکنندگان
به گزارش پایگاه خبری آماج : وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان ملی استاندارد ایران، انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران و موسسه فرهنگی هنری عصر ارتباطات مهستان.
چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور با رویکرد ارتقای سلامت در سال 1399 در بخش اول به صورت اختصاصی به ارزیابی شرکت‌های تحت پوشش سازمان غذا و دارو پرداخته است.
در بخش اول جشنواره، واحدهای نمونه و منتخب در طرح شناسایی و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به صورت حضوری و آنلاین پایش و رتبه‌بندی گردیده و سازمان‌های متعهد به امر سلامت مشخص و از طریق رسانه‌های اجتماعی به عموم آحاد جامعه معرفی گردیدند.
بخش دوم این طرح ملی با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی، همراه با شناسایی سازمان‌های پاسخگو و مسئولیت پذیر از ابتدای سال 1400 فعالیت خود را آغاز نموده است.
این بخش با هدف ارتقای سطح آگاهی صنایع، انعکاس مفهوم صنعت سلامت محور، در سیاست‌های کلان بنگاه‌های اقتصادی و چشم انداز بهبود سیستم سلامت در صنایع تولیدی و خدماتی کشور همراه با مشارکت‌های فعالانه گروه‌های هدف برگزار می‌گردد.
از اقدامات صورت گرفته در این دوره، برگزاری نشست‌های تخصصی جهت آشنایی هر چه بیشتر مجموعه‌های حاضر با شاخص‌های ارزیابی جشنواره بوده است.
همچنین، جهت ارائه راهکارهای دقیق‌تر، همراهی موثرتر و صحه‌گذاری فرآیند ارزیابی از 10 واحد برتر و داوطلب در صنایع مختلف در استان‌های تهران-اصفهان-یزد و بوشهر بازدید حضوری بعمل آمده و گزارش آن به هیئت داوران ارائه و در جهت بهبود و ارتقای سلامت به سازمان‌ها توصیه‌های لازم انجام گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا