چهارمين دوره مسابقات بين المللي اسکواش برگزار مي شود

چهارمين دوره مسابقات بين المللي اسکواش با مشارکت نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران از ۷ تا ۱۰ اسفندماه سال جاري در مجموعه اسکواش حيدرنيا هيأت استان تهران برگزار مي گردد.

به گزارش آماج و به نقل از روابط عمومي هيات اسکواش استان تهران ، چهارمين دوره مسابقات بين المللي اسکواش با همکاري و مشارکت نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، فدراسيون اسکواش، هيات اسکواش استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور تيم هاي ايران ، هند، پاکستان، عراق و مصر با جايزه 3 هزار دلاري برگزار خواهد شد.فينال اين دوره از مسابقات دهم اسفند همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم در مجموعه حیدرنیا هیات استان تهران برگزار می شود.

محمد آران رئيس هيات استان تهران و ميزبان اين دوره از مسابقات در خصوص برگزاري اين دوره از مسابقات گفت: در چهارمين دوره مسابقات که همکاري نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي برگزار مي شود. وي افزود با توجه به اينکه نيروي دريايي ارتش تنها نيروي نظامي نيروي هاي مسلح است که زمين اسکواش و در ليگ برتر تيم دارد و سه دوره قهرماني ليگ برتر کشور را دارد و نسبت به جذب سربازان قهرمان اقدام مي نمايد تا رشته حرفه اي خودشان را در دوران خدمت مقدس سربازي ادامه دهند و اين پيام مقام معظم رهبري است که فرمودند: سربازان به صورت حرفه اي تربيت شوند که در پايان خدمت مقدس سربازي بتوانند شغل وحرفه اي مناسب داشته باشند و جوانان بتوانند براي آينده خود برنامه ريزي خوبي داشته باشند که باجذب همين قهرمانان به آنها اميد داده مي شود تا رشته خود را دنبال کنند تا براي پرچم مقدس کشورمان افتخار آفريني کنند.

وي در ادامه گفت: پيرو جلسه اي در ستاد نيروي دريايي و به پاس حمايت هاي اين نيرو در برگزاري مسابقات جا دارد از امير ايراني فرمانده محترم نيروي دريايي ارتش ج. ا. ا ، امير بلوچ معاون محترم هماهنگ کننده نيروي دريايي ارتش و ناخدا تيمورنژاد رييس محترم تربيت بدني نيروي دريايي ارتش تشکر کنيم.

محمد آران در خصوص هدف هيات استان تهران در برگزاري مسابقات با رنکينگ جهاني گفت: در حال حاضر توانستيم هشت دوره مسابقه را با رنکينگ جهاني برگزار کنيم که مسابقات با حمايت بخش خصوصي و نيروي دريايي ارتش به منظور بالابردن رنکينگ بازيکنان تهراني و ايراني در سازمان حرفه اي اسکواش بازان جهان و بالابردن پرچم کشورمان در سطح جهان انجام شد.
رئيس هيات استان تهران گفت قصد داريم رنکينگ کمتر از صد را براي ارتقا و اعتلاي ورزش ايران کسب نماييم.در پايان جا دارد از حاميان مالي هيات استان : هتل آراز و موسسه مهرسان تشکرکنيم که در تمامي رويداد ها همراه و همگام هيات در جهت رشد و ارتقا ورزشکاران هستند.

گزارش مازیارخویشوند سردبیر آماج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا