پیام آل سعود به ایران در پی اعدام 2 شیعه بحرینی در “عربستان سعودی”

به گزارش آماج ، با توجه به اعدام ها و موضع جدید در مورد تهران:

1) رژیم سعودی وهابی در حال بازگشت به عادت قدیمی و جدید خود است

آیا می توان به رژیم آل سعود و آنچه که مدعی گشایش در برابر جهان و کشورهای منطقه است اعتماد کرد؟

اعدام دو جوان بحرینی با سر بریدن صبح امروز به اتهامات ساختگی بیش از یک علامت سوال و شبهه ایجاد می کند!

سوء ظن ها نسبت به نیات جنایتکارانه رژیم آل سعود برای سوء استفاده از اوضاع منطقه افزایش می یابد و برخی از کشورهای منطقه با تشدید مخالفان خود و اعدام افراد بیگناه به آرامش و حل بحران تمایل دارند، همانطور که برای این دو جوان بحرینی اتفاق افتاد. صادق و ثامر، امروز با اجرای حکومت داعش، با گردن زدن آنها با شمشیر.

این جنایت شنیع توسط رژیم تهمت‌زن و افراطی وهابی نشان می‌دهد که بن سلمان همچنان به رویکرد جنایتکارانه و تروریستی خود مبنی بر کشتن مخالفان با انگیزه‌های فرقه‌ای و انتقام‌جویانه و به دلایل مربوط به آزادی عقیده و عقیده پایبند است، زیرا این دو جوان شیعه هستند. بحرین و مردم مظلوم ما در آنجا.

جامعه مذهبی و سیاسی در بحرین بزرگ تعجب می کند که آیا اعدام این دو جوان بحرینی اقدامی تحریک آمیز برای ایران است یا سوء استفاده از موضع عادی سازی حاکم بین ریاض و تهران برای سوء استفاده از مخالفان و اجرای همان برنامه قدیمی در پوشش. باز بودن و “بدون مشکل” با بیرون؟

شکی نیست که این جنایت شنیع رژیم سعودی دروغ آنچه را که ریاض در خصوص آرامش و حل و فصل بحران های خود با خارج و حتی باطن ادعا می کند آشکارا آشکار کرد، زیرا این جنایت باعث تحریک چندین طرف در منطقه خواهد شد. از جمله تهران و ایجاد فضای بی اعتمادی در تمامی ادعاهایش!

رژیم سعودی با ارتکاب چنین جنایت فرقه ای قلب میلیون ها شیعه در منطقه را شوکه کرد و در خطراتی قرار گرفت که ما انتظارش را داشتیم و ثابت کرد که یک رژیم باطل و فاسد است و بن سلمان چیزی جز یک رژیم نیست. جلاد جنایتکاری که نه با خودش، نه با همسایگانش و نه با جامعه بین المللی به وعده هایش عمل نمی کند.

اعدام این دو جوان بی گناه ممکن است وضعیت منطقه را به وضعیت قبلی بازگرداند، به ویژه اینکه ابن الداعی می داند که اعدام جوانان شیعه در کنار دستگیری یکی از شخصیت های مذهبی شیعه در بحرین است. امام جماعت مسجد دیراز، جناب شیخ سنقور، تشدید ناروا در وضعیت امنیتی و سیاسی است.

البته این جنایت مسالمت آمیز نخواهد گذشت و بازتاب های سیاسی در منطقه به خصوص در کشورهایی خواهد داشت که محور مقاومت، قطب مقابله با تجاوزات رژیم سعودی، همپیمان آل خلیفی و ارباب صهیونیست آنها است. گفتمان مماشات با این رژیم های فاسد ممکن است به گذشته تبدیل شود!

از مردم شریف درخواست می شود که این جنایت شنیع را محکوم کنند، پرونده اعدام ها را به جامعه جهانی برسانند، دروغ های رژیم سعودی و عامل آنها آل خلیفه را افشا کنند و نارضایتی مردم ما در بحرین و جنایات این دو وحشی را گسترش دهند. رژیم های «عربستان سعودی» و بحرین در سطح جهانی و منطقه ای.

نويسنده : الطبري

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

دکمه بازگشت به بالا