معرفی اولین دستگاه بومی خودپرداز رمز ارز بر تسریع قانونمند شدن اکوسیستم رمز ارزها

حضور پرقدرت خانه بلاک چین ایران در نمایشگاه متاراد

به گزارش پایگاه خبری آماج : خانه بلاک چین ایران در نخستین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی رمز ارزش، رمز پول، متاورس، بلاکچین، اقتصاد دیجیتال، تجهیزات و صنایع وابسته (متاراد) حضور داشته و در چند روز برگزاری نمایشگاه به ارایه کارگاه‌های آموزشی و نشست های تخصصی در حوزه رمز ارزها و بلاک چین پرداخت.

بر اساس این گزارش ؛ در حاشیه این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور مقامات قوه قضاییه، بانک مرکزی و وزرا آغاز به کار کرد پیرامون موضوعات مرتبط همچون متاورس، بلاکچین، رمزارزها و رمزپول‌ها ، نشست ها و کارگاه‌هایی برگزار شد.

 علی پاک باخته گان زنجانی در این‌نمایشگاه، ضمن معرفی اولین دستگاه بومی خودپرداز رمز ارز بر تسریع قانونمند شدن اکوسیستم رمز ارزها تاکید کرد.

رئیس هیات مدیره خانه بلاک چین ایران در حاشیه نمایشگاه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه به دلیل فقدان مقررات و عدم وجود بازار سازمان یافته، عموم مردم به دلیل عدم بهره مندی از دانش لازم در خرید امن رمزارزهای با قابلیت اتکای بیشتر و همچنین عدم دسترسی به صرافی و فروشندگان دارای مسئولیت داخلی، با انجام خریدهای اینترنتی دچار خسارت و یا حتی بطور ناخواسته درگیر جرایم پولشویی می‌شوند، از این حیث لازم است ضمن تعیین متولی، به ساماندهی این تقاضاها پرداخته شود.

وی ، برضرورت فرهنگ‌سازی و آموزش علاقه مندان و حتی مسوولان از این حوزه تاکید کرد.

رئیس هیات مدیره خانه بلاک چین ایران تاکید کرد: بهتر است دولت و مجلس هر چه زودتر نسبت به این موضوع توجه و عنایت لازم را داشته باشند تا بتوانیم با فرهنگ سازی مناسب و قانونمند شدن تمام‌جوانب این حوزه، آگاهی های لازم را به مردم بدهیم تا با اِشراف کامل به این حوزه وارد شده و فریب نخورند.

پاک باخته گان زنجانی، ضمن معرفی دستگاه خودپرداز رمزارز (BTM) گفت: نسل سوم دستگاه‌های خودپرداز رمزرارز  که اختراع خانه بلاکچین ایران است و ارزهایی که در حال حاضر از این دستگاه قابل خرید و فروش است شامل بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و پرفکت مانی است؛ اما این سیستم امکان ارتقا با هرگونه ارز دیگری را هم دارد و علاوه بر امکان خرید و فروش رمز ارز روی این دستگاه، بعد از هر خرید یک کیف پول کاغذی به کاربر داده می‌شود که در تمام جهان شناخته شده است.

وی افزود: بخش احراز هویت معمولا شرط حکومت‌ها برای استفاده از کیپتوکارنسی‌ها است که قطعا در کشور ما باید رعایت شود وگرنه این ارزها با مشکل جدی در بحث احراز هویت رو به رو خواهند شد.

بر اساس این گزارش ؛ در این نمایشگاه ، دكتر (اصغر جهانگيرى_ معاونت اجتماعى و پيشگيرى از وقوع جرم قوه قضائيه) _ ،( دكتر اسماعيل حسن زاده_
مديركل مشاركتهاى مردمى و سرمايه هاى اجتماعى قوه قضائيه)_
( دكتر للگانى مديرعامل بانك رفاه)، (مهندس محسن ضيايى_
معاون مديرعامل بانك رفاه در امورر بانكدارى جامع)_،
(دكتر يلدا اسفنديارى_ مديرعامل باشگاه مديران و كارآفرينان رمزموفقيت با هيأت همراه)_ و (دكتر سيد حميد ادبىمديرعامل شركت ستاره ايران(بنز)، ( دكتر سميعى رياست مركز كار ايران) از غرفه خانه بلاک چین در نمایشگاه بازدید کرده و با علی پاک باخته گان زنجانی، ریاست خانه بلاکچین ایران و بقیه اعضای هیات مدیره به بحث و گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است؛ هدف اصلی این نمایشگاه پرداختن به موضوع اقتصاد دیجیتال به عنوان یک موضوع و هدف اصلی بود که در کنار آن مباحث موضوعات مرتبط همچون متاورس، بلاکچین، رمزارزها و رمزپول‌ها مطرح و بررسی شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا