مردم بحرین با حضور نیروهای سعودی و اماراتی در بحرین مخالف هستند

بحرین : جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه به مناسبت یازدهمین سالگرد اشغال بحرین توسط نیروهای سپر شبه جزیره با نمایندگی ارتش امارات و عربستان و ارتکاب جنایات جنگی و نسل کشی علیه ملت بحرین و انقلابیون 14 فوریه و اقشار مردمی که در میدان مروارید اردو زدند بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آماج : در این بیانیه آمده است که مردم بحرین با حضور نیروهای سعودی و اماراتی در بحرین مخالف هستند و راهپیمایی رد حضور نیروهای متجاوز و اشغالگر آنها در سرزمین پاک بحرین و ایجاد حاکمیت کامل مردم و بازسازی کشور و خارج کردن کشور از چنگال واشغال دزدان دریایی آل خلیفه آزاد نشود ، متوقف نخواهد شد .

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد :

قال الله سبحانه وتعالى: (وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُكِّرَ بِـايَتِ رَبِّهِۦ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَاإِنَّا مِنَ ٱلْمُجْرِمِينَ مُنتَقِمُونَ) الاية ٢٢/ سورة السجدة/صدق الله العلي العظيم . چه کسی ستمکارتر است از آن کسی است که آیات پروردگارش به او یادآوری شده و او از آن اعراض کرده است ! مسلماً ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت ..!

ديروز ١٤ مارس ٢٠٢٢م، مصادف با یازدهمین سالگرد اشغال بحرین توسط نیروهای رژیم عربستان و امارات، ورود نیروهای ننگین جزیره به کشورمان، هتک حرمت به همه چیز و تخریب مساجد و مقدسات است . پس از حمله به میدان مروارید “اللؤلؤ” (میدان شهدا) و خونریزی های بسیار ، تلفات جانی و به شهادت رساندن تعداد زیادی از شهدا و مجروحان، آغاز کارزار گسترده و همه جانبه دستگیری تظاهرکنندگان و رهبران مخالفان و اعمال جنایات فجیع و قتل عام که به جنایات جنگی علیه مردم ما تبدیل شد مردمی که خواستار آزادی، سربلندی، عزت و حق تعیین سرنوشت خود، حق انتخاب نوع نظام سیاسی خود هستند .

ما در حالی وارد یازدهمین سالگرد این اشغال وحشیانه می شویم که رژیم سعودی در حالی که جهان درگیر جنگ اوکراین است، با اعدام ٤١ شهروند آزاده شیعه و شهدای صالح در شهر قطيف و احساء عزیز که در سال ۲۰۱۱ میلادی و در اعتراض به یورش نیروهای سپر جزیره و آل سعود برای سرکوب مردم بحرین و در پی دعوت و فراخوان شهید آیت الله نمر (ره) در این شهرها به خیابان ها ریخته و از مردم بحرین حمایت کردند و پس از آن دستگیر و تا چند روز پیش در زندان های سعودی به سر می بردند مرتکب جنایت فجیعی شده است. و از تحویل اجساد شهدا به خانواده هایشان و تهدید خانواده شهدا و خانواده های آنان از برپایی مجالس تسلیت و فاتحه برای ارواح مطهر آنان جلوگیری می نماید .

توده‌های انقلابی ما با سردادن شعارهای مرگ بر آل سعود و مرگ بر محمد بن سلمان (اره به دست) در راهپیمایی‌های گسترده این کشتار و جنایت فجیع را محکوم کردند و جامعه جهانی را به مداخله عاجل و محکوم کردن این جنایت شنیع و فجیع و محاکمه نزدیکان رژیم سعودی به رهبری ملک سلمان بن عبدالعزیز و ولی سلطنت او، محمد بن سلمان را در دادگاه های کیفری بین المللی به عنوان جنایتکاران جنگی، خون آشام ها و خونخواران و قصاص جنایاتی که در حق مردم بحرین و خانواده و برادران ما، جامعه شیعیان قطیف و الاحساء در (بحرین بزرگ) مرتکب شدندو همچنین جنایات جنگی در جنگ بیهوده خود علیه مردم برادر و بزرگ یمن انجام دادند ، خواستار شدند . در ١٤ مارس ٢٠١١ میلادی که مردم بحرین ما آن را روز سیاه و غم انگیز تاریخ بحرین می دانند ، نیروهای اشغالگر سعودی اماراتی و مزدوران ال خلیفه با چراغ سبز مستقیم آمریکا و در یک اقدام بی سابقه خطرناک بین المللی، حاکمیت ملی و قوانین بحرین را زیر پا گذاشتند و گویی نیروهای آزادیبخش آمده اند تا تهاجم خارجی را علیه مردم بحرین انجام دهند.

نیروهای متجاوز و اشغالگر سعودی هنوز هم تا به امروز نماینده نیروهای اشغالگر وحشیانه هستند که فجیع ترین جنایات را انجام داده اند و هنوز هم هستند که با وحشی گری و سوء استفاده علیه مردم این سرزمین و ساکنان اصلی آن مشخص می شود. جنبش یاران جوانان انقلاب ١٤ فوریه با محکوم کردن این اشغالگری و این تهاجم وحشیانه به بحرین، از توده های ملت بحرین می خواهد که بر مبارزه با اشغالگری و تهاجم سعودی-اماراتی پافشاری کنند و خواستار حذف سریع این نیروهای متجاوز و اشغالگر از سرزمین عزیز بحرین شوند .

همچنین خواستار تداوم راهپیمایی ها و تظاهرات در محکومیت جنایت فجیع اعدام علیه مردم آزاده و شریف استان قطیف، همبستگی با خانواده های شهدای صالح و خواستار تحویل اجساد آنان به خانواده و بستگانشان برای تشییع و تدفین آنان در قبرستان قطیف و برپایی مجالس تسلیت و فتوحات برای ارواح مطهرشان می باشد .

این جنبش همچنین از توده‌های بحرین می‌خواهد تا به پایان دادن به حکومت تمامیت‌خواه آل خلیفه و پایان دادن به کنترل مطلق خود بر سرکوب قدرت، منابع، ثروت و موهبت‌ها در کشور پافشاری کنند و برای بازگرداندن مشروعیت به مردم تلاش کنند. وبر اراده مردم و ایجاد یک نظام سیاسی کثرت گرا ، مردم سالار، مدنی که آزادی، استقلال، حاکمیت و عزت بحرین را احیا کند و کرامت آن را حفظ کند و از مردم آن در برابر بی عدالتی و جنایات متجاوزان و اشغالگران محافظت کند پیگیری نمایند .
ما همچنین مردم غیور و انقلابی خود را خطاب قرار می‌دهیم و از آنها می‌خواهیم هر گونه سلطه، اشغال و عادی‌سازی با رژیم غاصب صهیونیستی را قاطعانه رد کرده و اخراج نیروهای متجاوز سعودی – اماراتی را خواستار شده و آنها را در قبال جنایاتی که علیه آنها مرتکب شده‌اند ، به عنوان نیروهای تهاجم و اشغالگر محاکمه نمایند .

همچنین برچیدن پایگاه های نظامی آمریکا، انگلیس و اسرائیل و خروج همه مستشاران امنیتی و نظامی بیگانگان و خروج همه جاسوسان صهیونیست و امتناع سرزمین های بحرین از پایگاه نظامی و شنود و جاسوسی عليه جمهوری اسلامی ایران و تهدید رآکتورهای هسته ای و امنیت ملی آن خواستار شوند .

جنبش یاران جوانان انقلاب ١٤ فوریه تأیید می کند که انقلاب مردم بحرین تا برکناری متجاوزان سعودی و اماراتی و خروج صهیونیست های اشغالگر سرزمین فلسطین از بحرین ادامه خواهد داشت . و اینکه مردم انقلابی و سرافراز بحرینی ما به مطالبه و تأیید پایداری‌های ملی و حق تعیین سرنوشت خود و انتخاب نظام سیاسی خود و با بیرون راندن نیروهای متجاوز و اشغالگر و اخراج اشرار برای احیای حاکمیت ملی تا بازگرداندن کامل حاکمیت و رهایی سرزمین و میهن از شر مهاجمان و اشغالگران، مبارزه خواهند کرد.

رحمت و جاودانگی بر ارواح طیبه شهدای ما..
سرافراز و جاودان ٤١ شهید قطیف و احساء که در قتل عام حکومت سفیانی سعودی به شهادت رسیدند ..
ننگ و ننگ برای رژیم ظالم آل سعود
ننگ و ننگ بر رژیم متجاوز و اشغالگر آل خلیفه..
درود بر مردم سرافراز بحرینی ما .

جنبش یارن جوانان انقلاب ١٤ فوریه
منامه – بحرین بزرگ اشغال شده.
١٣ مارس ٢٠٢٢ میلادی برابر با ٢٢ اسفند ماه ١٤٠٠ هجري

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا