فیلم داستانی “همتا تنها ميماند “مجوز ساخت گرفت.

فیلم بلند داستانی “همتا تنها ميماند “به تهیه کنندگی: پویا پور معانی و نویسندگی کارگردانی: ابوالقاسم کبیری راد در جلسه شورای صدور پروانه ساخت،موفق به دریافت مجوز ساخت شد.
این اثر خاص که به گفته کارگردان با فرمت سکانس پلان ساخته خواهد شد، از نمونه بارز این فیلم است.
نکته قابل توجه این فیلم به جز بازیگران چهره و شناخته شده، از بازيگران مستعد تئاتر در نقش‌های اصلی و کلیدی و معرفی چهره های جدید به سینمای ایران است.
هچنین این پروژه با داشتن فیلمنامه ای متفاوت و فرمت خاص ساخت آن، قطعا بازخوردهای خوبی برای تک تک بازيگران و عوامل آن دارد که اشتیاق جوانان جویای نام را به هنر سینما و بازیگری صد چندان خواهد کرد.
به گفته روابط عمومی پروژه، پخش این اثر را شرکت سیمکس که یکی از معتبرترین پخش کننده آثار برگزیده میباشد،بر عهده دارد.
کبیری در سالهای ۸۳ تا۹۰ در عرصه تئاتر و آموزش،سال‌های پر تلاشی را داشته است و چندین اجرا و بازی در کارنامه خود داردکه موفق با دریافت چندین جایزه و لوح تقدیر شده است. همچنين از سال ۹۰ تا به حال موفق به ساخت آثار متعددی از جمله فیلم کوتاه ششمین خانه و دید و نیم‌نگاه و تله فیلم نامه… شده است.
همچنین نگارش و انتشار چندین کتاب از جمله کتاب “داستانهای کوتاه کبیر “و “آموزه های کبیر ” و دو رمان و نگارش پنج نمایشنامه و فیلمنامه های متعدد و دستیاری در چندين سریال و سینمایی را در کارنامه خود دارد.
ساخت فیلمهایی با این فرمت در سینمای ایران و جهان ریسک محسوب‌ می‌شود ‌، هر کارگردانی چنین ریسکی را نمی پذیرد. اما هستند کارگردانهای خوش ذوق و خوش فکری که دست به چنین اقدامی میزنند. که در دنیا می‌توان به فیلم طناب اثر آلفرد هیچکاک و ۱۹۱۷ اثر سم مندز و… اشاره کرد. در ایران همچون شهرام مکری و مهدی فرد قادری که آثار متفاوتی را در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا