خودروساز آمریکایی تولید را در روسیه به مدت ۲ هفته متوقف می‌کند

کارخانه سولرز فورد Sollers Ford که سرمایه گذاری مشترک با خودروساز آمریکایی فورد در شهر یلابوگای روسیه است، از ۱۶ تا ۲۷ اوت به مدت حدود دو هفته تولید خود را متوقف خواهد کرد.
به نقل از آماج ، سخنگوی شرکت خودروسازی “سولرز اتو” Sollers Auto در گفتگو با تاس اعلام کرد که کارخانه سولرز فورد Sollers Ford که سرمایه گذاری مشترک این شرکت روسی با خودروساز آمریکایی فورد در شهر یلابوگای روسیه است، به دلیل تعطیلات برنامه ریزی شده از 16 تا 27 اوت به مدت حدود دو هفته تولید خود را متوقف می کند.

سخنگوی این شرکت گفت: تعطیلات سالانه شرکتی در کارخانه Sollers Ford در یلابوگا امسال از 16 تا 27 اوت برنامه ریزی شده است. در این مدت، تعمیر و نگهداری و اشکال زدایی تجهیزات در محل تولید انجام می شود.

شرکت سولرز اتو همچنین اعلام کرد که کمبود خودروهای ون فورد ترانزیت پیش بینی نمی شود. تولید این مدل در کارخانه از 31 آگوست از سر گرفته می شود.

سولرز فورد یک سرمایه گذاری مشترک جدید بین سولرز روسیه و شرکت فورد موتور Ford Motor آمریکاست. این شرکت خودروسازی در کارخانه آلابوگا Alabuga در جمهوری تاتارستان روسیه خودروهای ون Ford Transit تولید می کند.
بر اساس این گزارش، شرکت سولرز سهامدار اصلی این شرکت مشترک با 51 درصد سهام از سرمایه اصلی است.

گروه سولرز اتو Sollers Auto Group یک شرکت خودروسازی روسی است که با برخی از پیشگامان صنعت خودرو در جهان مانند فورد، مزدا و ایسوزو همکاری می کند.

مجموع ظرفیت تولید این گروه بیش از 300000 وسیله نقلیه در سال است.

سولرز صاحب کارخانجاتی است که در آنها وسایل نقلیه شاسی بلند روسی و خودروهاس تجاری سبک (کارخانه اتومبیل اولیانوفسک)، و همچنین موتورهای بنزینی (کارخانه موتور زاولژسکی) تولید می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا