حمایت بسیج جامعه پزشکی از وزیر پیشنهادی بهداشت دولت سیزدهم

بسیج جامعه پزشکی طی بیانیه ای از دکتر بهرام عین اللهی، وزیر پیشنهادی بهداشت دولت سیزدهم حمایت کردند.
به نقل از آماج ؛ بسیج جامعه پزشکی طی بیانیه ای از دکتر بهرام عین اللهی، وزیر پیشنهادی بهداشت دولت سیزدهم حمایت کرد؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

“السلام على الحسین وعلى علی بن الحسین وعلى اولاد الحسین وعلى اصحاب الحسین الذین بذلو مهجهم دون الحسین (ع)

نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم

با سلام و تحیات؛

بحمدالله با حماسه ای که در تاریخ 28 خرداد 1400 به زعامت رهبر معظم انقلاب و با همت مردم عزیز علی رغم همه دشمنی ها و دسیسه ها رخ داد؛ رییس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شد که در 12 مرداد حکم ایشان از سوی رهبری معظم انقلاب تنفیظ و در 14 مرداد در برابر شما نمایندگان عزیز؛ تحلیف انجام شد.

اکنون این منتخب مردم عزیز؛ کابینه ای انقلابی را به مجلس محترم معرفی کرده که باید با کوهی از مشکلات انباشته از دولت قبل مبارزه کند و ریشه های اژدهای 7 سر فساد را بخشکاند.

یکی از معضلات ماههای اخیر دنیا؛ معضل کرونا است که این بلای عظیم همه دنیا را به خود مبتلا کرده و این روزها شاهد آمارهای غیر قابل باور در این زمینه هستیم که اگر نبود رهنمودهای داهیانه رهبری معظم انقلاب؛ شاید به دلیل برخی بی کفایتی های مسوولین اجرایی و حرکات نمایشی آنها؛ امروز پیامدهای این بلیه در کشور ما بسیار شدید تر می بود.

اما مستحضرید که برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در کابینه سیزدهم یکی از سربازان بسیجی و عالم و پاک دست امام خامنه ای مد ظله العالی پیشنهاد شده است.

این استاد دانشگاه که دارای سبقه انقلابی و مجهز به سلاح علم و تقوی است برای خشکاندن ریشه های کرونا و سایر معضلات نظام سلامت به پشتیبانی های سازنده شما نمایندگان عزیز بسیار نیازمند است.

باور بفرمایید این روزها که تحریم های استکبار؛ جان مردم عزیزمان را در مقابله با مشکلات نظام سلامت هدف گرفته است؛ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچون سردار لشکری است که باید فرماندهی یکی از سخت ترین مبارزات تاریخ این مرز و بوم را در برابر کوهی از مشکلات بر عهده داشته باشد و قطعاً رای حداکثری شما نمایندگان انقلابی؛ برای دلگرمی او و نا امید ساختن مافیاهای دارویی و تجهیزات پزشکی که به جان نظام سلامت افتاده است؛ شمشیری بران و سلاحی بی بدیل است.

ما بسجیان جامعه پزشکی به عنوان نمایندگان فرزندان امام خمینی ره و سربازان امام خامنه ای در نظام سلامت از شما خواستار حمایت قاطع و رای حداکثری به این فرزند رشید انقلاب هستیم؛ تا نظام سلامت به ناخدایی خداترس و فارغ از دلبستگی های مادی امانت داده شود و خدای ناکرده مجدداً شاهد وزیران هزار میلیاردی در راس هرم نظام سلامت نباشم. انشالله”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا