حضور گسترده به‌پرداخت از خرده فروشی تا فروش اینترنتی

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، مدتهاست از اقتصاد دولتی به عنوان چالشی جدی یاد می‌شود و بر دو بخش دیگر تعریف شده در قانون اساسی یعنی تعاونی و بخش خصوصی تاکید می‌شود. اکنون این سوال پیش می‌آید که چه اقداماتی نیاز است تا بخش خصوصی تقویت شود و تا چه اندازه این اقدامات صورت گرفته است.

از آنجا که بخش خصوصی در همه زمینه‌ها نیازمند حمایت و همکاری است، از مدیرعامل شرکت به‌پرداخت سوال شد که با توجه به تاکید اقتصاد کشور بر خصوصی‌سازی، به پرداخت تا چه اندازه می‌تواند با بخش خصوصی همکاری داشته باشد و چگونه می‌تواند مشکلات آنان را رفع کند؟ که محمدمهدی تقی پور پاسخ داد: اکثر مشتریان شرکت به پرداخت در حوزه تبادل پولی، بخش خصوصی هستند، بنابر این به پرداخت به صورت مستقیم به بخش خصوصی خدمات می‌دهد.

وی با اشاره به شکل گیری گسترده استارت آپ‌ها گفت: از آنجا که در سال‌های اخیر استارتاپ‌های بسیاری شکل گرفته، جمع‌آوری وجه یکی از نکات مشترک بین کسب و کار‌های جدید بخش خصوصی است که به پرداخت در این زمینه نقش گسترده‌ای ایفا کرده است.

مدیرعامل شرکت به‌پرداخت بر در نظر گرفتن خواسته‌های کسب و کار‌ها تاکید کرد و گفت: اینکه چقدر بتوانیم سرویس‌های بهتر و سریعتری ارائه دهیم، اهمیت بسیاری دارد، زیرا هم باعث تداوم رشد کسب و کار‌ها به ویژه کسب و کار‌های بخش خصوصی می‌شویم و هم بازار توسعه برای شرکت به پرداخت ایجاد می‌کنیم.

وی از نگاه ویژه هیئت مدیره به پرداخت به بخش خصوصی خبر داد و گفت: هیات مدیره بخش خصوصی همیشه سعی کرده در قالب ارتباط گرفتن با شرکت‌های خصوصی در حوزه خرده فروشی و فروش اینترنتی تعاملات خوبی داشته باشد.

تقی پور ازتعامل و همکاری قابل توجه به پرداخت با شرکت‌های بزرگی همچون دیجی کالا و اسنپ خبر داد و گفت: تعاملات خوبی با شرکت‌های فعال در حوزه اینترنتی برقرار کرده ایم و بدنبال توسعه روز افزون آن هستیم.

وی از تاکید به پرداخت برای فعالیت در بخش‌های خرده فروشی خبر داد و گفت: در حوزه خرده فروشی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال تعامل هستیم. اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای خصوصی هستند و این تعامل باعث رشد سریع بخش خصوصی و شرکت به پرداخت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =

دکمه بازگشت به بالا