جنبش الدعوه الاسلامیه عراق دزدی دریایی تروریست های آمریکایی در به سرقت بردن نفت ایران را محکوم می نماید

به گزارش پایگاه خبری آماج :

بسم الله الرحمن الرحیم
جنبش الدعوه الاسلامیه عراق دزدی دریایی تروریست های آمریکایی در به سرقت بردن نفت ایران را محکوم می نماید و دلاوری های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با نیروهای آمریکایی در خلیج فارس را می ستاید .
دکتر جواد فاهم العبودی (ابوصادق) جانشین دبیرکل جنبش الدعوه الاسلامیه (شاخه شهید عزالدین سلیم ) دزدی دریایی اخیر ارتش تروریست آمریکا را در به سرقت بردن نفتکش حامل نفت ایران در آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم و شجاعت و حماسه دلاورمردان یگان ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران را مورد ستایش قرار می دهد . ایشان این اقدام شجاعانه را که بیش از ۳۶۰ دقیقه عملیات را در برداشته را نشانه اوج آمادگی و هوشیاری دلاورمردان سپاه پاسداران در مواجه با هرگونه تجاوزگری و ماجراجویی های ارتش آمریکا که با همدستی برخی از کشورهای منطقه در خلیج فارس دانست . این دزدی آشکار با همدستی و خیانت کاپیتان نفتکش با آمریکایی ها بود .
یگان ویژه نیروی دریایی سپاه این حماسه را پس از بازپس گیری کشتی و دستگیری پرسنل خائن و جاسوسان آمریکایی رقم زد که این مهم نشانگر شجاعت و دلیری پاسداران انقلاب اسلامی در برابر هیمنه پوشالی و ترس و وحشت نیروهای آمریکایی در صحنه رویارویی و به خاک مالیده شدن قدرت کاذب شیطان بزرگ و ناتوانی آنها از هرگونه اقدام و واکنشی در برابر جهانیان رقم زده شد.
دکتر صادق العبودی در ادامه تحریم های ظالمانه اقتصادی دولت ایالات متحده و کشورهای اروپایی بر ضد ملت ایران را محکوم نمود ، وی ادامه داد :این کشورها در طول تاریخ حیات سیاه سیاسی خود همواره کشورهای اسلامی و مظلوم را مورد چپاول و ستم قرار داده اند.
وی در پایان افزود :جنبش الدعوه الاسلامیه عراق همواره در کنار ملت و دولت ایران و انقلاب اسلامی ایران به عنوان دژ مستحکم جبهه مقاومت اسلامی باقی خواهد ماند و برعلیه حضور بیگانگان و آمریکایی ها و هم دستان جهانی آنها تا اخراج کامل دشمنان از منطقه و کشورهای اسلامی به مبارزه خواهد پرداخت و با هرگونه ماجراجویی و عادی شدن روابط با رژیم صهیونیستی تا آزادی تمامی سرزمین های اشغالی به طور قاطع مخالفت کرده و به جهاد ادامه خواهد داد.

دکتر جواد فاهم العبودی
جانشین جنبش الدعوه الاسلامیه شاخه شهید عزالدین سلیم (حاج ابویاسین )

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا