جرعه‌ای آرامش اولین رویداد همگامی تولیدکنندگان با هنرمندان در گالری ژینوس

آئین گشایش نمایشگاه گروهی اولین رویداد همگامی تولیدکنندگان با هنرمندان در گالری ژینوس تحت عنوان “جرعه ای آرامش” با حضور جمعی از هنرمندان تجسمی فعال کشور عزیزمان ایران:

آویــن اصغــرزاده. هــادی اصغــرزاده. امیـــر اصغـــرزاده. رویا -راحله ارمکیان. میـرشجاع احمد نژاد. شعلــــه آریــن نژاد. پــــرنیان آریـا اصل. آرزو آزادی. شمــس آفاق حسینـی. شیـــدا باباقربـــــان. اشرف السادات بایــگان. اختـــــــر برزگـــر. فهیــــمه بــهــــاری. ملـــیکـا جـــلیـلــی. مرضـــیه حاج محمدی. فــاطمــــه حیــدری. یاسمـــن خیــراندیش. نرگــــس رحـــمانـی. زهـــرا رحیــم زاده. نفیســـــه رسولـــی. راحلــه رسولـــــی. فــــاطمه ســـــالمی. علـــــی شکوهــــی. ژینـوس شهیدی زندی. مهــدی طهماسبی پور. محمــد فــرهنگ فر. شیــــلان قــاضـــی. ریحــــــانه کـریمی. ســمیـــرا کـشـفــی. امیـــرســردار گـلی. شیـــــریــن معیــا. مـرتـضـــی محسنــی. الهـــــام میرکاظمی. زهــــره نعیم آبادی. رعــنــــا نـــوازنده. حسیـــن نـــوروزی.چکامه تارانما. عباس جلودار. نگین جواهری فر. مرضیه حاجی محمدی

در روز جمعه ۱۲ خرداد ماه بین ساعات ۱۶ الی ۲۰ برگزار میگردد.

به گزارش خبرنگار ما، باتوجه به مشکلات فراوانی که در عرصه فعالیت‌های هنری برای هنرمندان تجسمی کشور عزیزمان ایران وجود دارد، بر آن شدیم تا شاید گامی محکم و تاثیرگذار جهت رفع مشکلات اساسی این قشر از فعالان فرهنگی داشته باشیم..

در سالهای اخیر، هر روز شاهد کاهش فعالیت و حمایت عزیزان حمایتگر در این زمینه می‌باشیم. مطلع هستیم که بسیاری از هنرمندان تجسمی کشور از طریق انجام فعالیتهای هنری امرار معاش می‌نمایند و پرداختن به هنر علاوه بر علاقه شخصی‌شان بلکه در گذران زندگی روزمره تأثیر بسزائی دارد. باتوجه به شأن والا و جایگاه فرهنگ و هنر در هر جامعه، رفع مشکلات این گروه شغلی علاوه بر کاستن مسئولیت‌های دولت نسبت به این گروه، همچنین تاثیر فراوانی در رشد و حرکت صنعت، هنر و … خواهد داشت.

ایجاد ارتباط دقیق و موثر میان هنر و صنعت نه تنها باعث تداوم هنر بلکه از طرف دیگر باعث میگردد چرخه صنعت و اقتصاد در مسیر دیگری نیز حرکت خود را ادامه دهد.

این رویداد فرهنگی با حمایت شرکت تولیدی چای مائده یاس نقطه شروعی جهت این همراهی در گالری ژینوس می‌باشد، تلاش بر این است که حضور تولیدکنندگان در کنار هنرمندان پررنگ تر و تاثیرگذارتر از سابق صورت گیرد. هدف از این رویدادها در مرحله اول دستیابی به راه‌حل‌های مناسب جهت ایجاد ارتباط میان صنعت، اقتصاد و تولید با فرهنگ و هنر می‌باشد. زیرا با ترغیب تولیدکنندگان و سرمایه‌داران بزرگ داخل و خارج از کشور نحوه دیگری از سرمایه گذاری در صنعت و اقتصاد پایه‌ریزی گردد، باتوجه به اینکه خرید و فروش آثار هنری به طور عمده میان مجموعه‌داران و مخاطبین خاص انجام می‌گردد در تلاش هستیم تا ارزش سرمایه‌گذاری در این بخش را نیز به گروه‌های صنعتی و تولیدی یادآور شویم. شاید سرمایه‌گذاری در این مورد نه تنها منفعت مالی و سوددهی در آینده را دارا می‌باشد بلکه در گذر زمان حفظ و نگهداری آثار هنری نیز لذت غیرقابل وصفی را به همراه خواهد داشت و علاوه بر همه آنچه گفته شد، در صورت وقوع چنین مبادلاتی، بخش بالقوه هنر وارد چرخه اقتصاد گردیده و تاثیر بسزائی در صنعت گردشگری و … خواهد داشت.

یکی از عمده‌ترین مشکلات هنرمندان جهت ارائه آثار هنری در سطح ملی و بین المللی (خارج از ایران)، هزینه‌های فراوان از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها و حمل و نقل و ارسال آثار به دیگر نقاط میباشد که امکان معرفی و ارائه را از این عزیزان سلب می نماید. شاید این رویدادهای توان رفع بخشی از مشکلات ذکرشده را داشته باشد.

آئین گشایش: جمعه ۱۲ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی19. بازدید برای عموم آزاد است. روزهای شنبه و یکشنبه و دوشنبه ۱۳.۱۴.۱۵ خرداد تعطیل می‌باشد. روزهای دوشنبه لغایت جمعه از ساعت ۱۷ الی 19 نمایشگاه ادامه دارد. و در نهایت مراسم اختتامیه جمعه ۱۹ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار می‌گردد.

در اینجا لازم میدانیم از حامیان معنوی این رویداد تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

شرکت تولیدی چای مائده یاس، نماینده سفارت فرانسه، نماینده سفارت ایتالیا، گروه خبری آفتاب. و…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا