با نهایت تاسف و تاثر شدید جنبش و تفکر اصیل اسلامی عراق یکی از رهبران و مجاهدان راستین خود مرحوم سید حسن الشبر (رضوان الله تعالی علیه ) را در کشور ایران از دست داد

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون
به گزارش پایگاه خبری آماج – با نهایت تاسف و تاثر شدید جنبش و تفکر اصیل اسلامی عراق (جنبش الدعوه الاسلامیه سابق ) یکی از رهبران و مجاهدان راستین خود مرحوم سید حسن الشبر (رضوان الله تعالی علیه ) را در کشور ایران از دست داد و روح این فقید سعید پس عمری مجاهدت و ایثار به ملکوت اعلی پیوست . این مجاهد خستگی ناپذیر از ابتدای مبارزات خود بر علیه رژیم معدوم بعثی و ستمگران ، پایه گزار تفکر اصیل و جهادی راستین برای رسیدن به حق و حقیقت بود و در این راه متحمل شدیدترین و دشوارترین شکنجه ها و آزارهای بی شمار شد و همراه با سایر مجاهدان و هم رزمانش شهید عبدالصاحب دخیل (ابوعصام) و مرحوم سید عبد الامیر علی خان (ابو مهدی) و دیگران در مسیر از پای ننشست و تمامی سختی ها ، فشارها و تبعید ها را به جان خرید . در دوران هجرت و تبعید برای اعتلای کلمه الله و اسلام بر روی کره زمین ، دو فرزندش شهیدش را تقدیم دین مبین نمود. با تمامی این مصیبت ها در عرصه ایثار و جهاد و در کنار آنها ایشان در عرصه علمی و پژوهشی با تالیفات ماندگار خود خدمات ارزنده ای به مذهب حقه شیعه و اندیشه اصیل آن نمود که این آثار فاخر و ارزشمند تا سال های آینده مورد توجه و استفاده اهل علم قرار خواهد گرفت .
ما در جنبش اندیشه اصیل اسلامی ، به تمامی مجاهدان و مبارزان راه حق و حقیقت ، خانواده و خاندان عزادارش تسلیت و تعزیت عرض می نماییم و برای روح آن فقید سعید رحمت و آمرزش الهی و هم نشینی با اجداد طاهرینش (ع) در بهشت برین را آرزومندیم.
محمد صفو محمد
سخنگوی اندیشه اصیل اسلامی ..بغداد ۱۴۰۰/۸/۱۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا