اکران آنلاین فیلم «رستاخیز»

تهیه­‌کننده فیلم سینمایی «رستاخیز» اعلام کرد: علاقه‌مندان به تماشای «رستاخیز» در داخل ایران می‌توانند از طریق درگاه ستاره ۷۸۰ ستاره ۴۳۰ مربع (#۴۳۰*۷۸۰*) به پلتفرم اصلی نمایش‌دهنده‌ این فیلم متصل شوند.

به گزارش پایگاه خبری آماج و به نقل از ایسنا : تقی علیقلی‌­زاده درباره اکران آنلاین فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش که پیش‌تر اعلام شده بود از ۱۶ اسفند ماه همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس­(ع) عرضه خواهد شد، توضیح داد: در حال حاضر امکان نمایش بین­‌المللی فیلم «رستاخیز» به­ صورت مجازی در پلتفرم اختصاصی “هِلال چنل” به آدرس www.helalchannel.com امکان پذیر است و برای تماشاگران داخل کشور روش ویژه‌ای برای ورود به این پلتفرم درنظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه خرید آنلاین این فیلم به طور مستقیم از این پلتفرم فقط به صورت ارزی امکان‌پذیر است، افزود: برای عرضه‌ فیلم در داخل کشور، با همکاری مشترک با درگاه ۷۸۰ مخاطبان می‌توانند با شماره‌­گیری کد دستوری ستاره ۷۸۰ ستاره ۴۳۰ مربع ضمن دریافت لینک، به طور مستقیم به پلتفرم “هِلال چنل” متصل ‌شوند و با بهترین کیفیت «فیلم رستاخیز» را تماشا کنند.

تهیه­‌کننده رستاخیز خاطرنشان کرد که پلتفرم “هِلال چنل” با چند شرکت تخصصی طرف قرارداد است و همانند گذشته در صورت کپی غیرمجاز فیلم، نسبت به آن برخورد خواهد شد.

او همچنین با بیان اینکه «در حال حاضر «رستاخیز» با سه زبان اصلی فارسی، عربی و فرانسه و ۱۰ زیرنویس به زبان‌های مختلف دنیا عرضه شده است»، اضافه کرد: عرضه‌ فیلم در پلتفرم vimeo نیز آغاز شده و در سامانه بین‌­المللی آمازون هم به زودی شروع خواهد شد.

علیقلی‌زاده در ادامه گفت: برای «رستاخیز» افراد زیادی تلاش کردند از جمله کسانی که کمک کردند فیلم ساخته شود و عزیزانی هم کوشش می­‌کنند که فیلم عرضه شود که لازم می‌­دانم از آن‌ها تشکر و قدردانی ­کنم؛ بخصوص از سامانه ۷۸۰ به عنوان درگاهی معتبر که از هیچ کوششی برای عرضه فیلم «رستاخیز» دریغ نکردند.

این تهیه‌کننده سینما در پایان در پاسخ به این سوال که قطعا اکران مجازی گزینه‌ اصلی سازندگان فیلم برای اکران و عرضه‌ عمومی آن نبوده است و آیا حالا که شرایط اکران آنلاین فراهم شده همچنان نمایش «رستاخیز» را روی پرده‌ سینماهای ایران پیگیری می‌کند؟ بیان کرد: این فیلم دارای پروانه‌ نمایش سینمایی بوده و پروانه‌ نمایش ویدیویی هم‌ گرفته است که بنا به ملاحظاتی برای نمایش آن به شرایط فعلی رسیدیم. قبلاً گفته‌­ام که امیدوارم در آستانه‌ نوروز این امکان برای فیلم «رستاخیز» فراهم شود که همراه با فیلم‌های دیگر در سینماها روی پرده برود. فکر می‌کنم ایجاد فرصت تماشای این فیلم اسکوپ که از بهترین امکانات صدا و تصویر روزِ جهان برخوردار است بر پرده‌ سینما، عیدی برازنده‌ای به هنرمندان و هنردوستان از سوی سازمان امور سینمایی باشد.

وی تاکید کرد: اصلاً نمی‌خواهیم این درخواست در ظرفیت نمایشی سینماها و فیلم‌های در حال اکران اختلال ایجاد کند، بلکه فیلم «رستاخیز» می‌تواند بنا به درخواست مدیران سینما در سالن‌ها و سانس‌های محدود به عنوان مهمان سینمای ایران، در کنار اکران مجازی عرضه شود.

فیلم «رستاخیز» در سی‌ودومین جشنواره‌ فیلم فجر موفق به دریافت ٩ سیمرغ بلورین و جایزه‌ مصطفی عقاد شد. همچنین در اولین حضور جهانی خود در جشنواره فیلم بغداد، جایزه بزرگ و تندیس تماشاگران را نیز گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا