ادامه واکنش‌ها به ماجرای «هالک ایرانی» و «فورد انگلیسی»

سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: نمایش سجاد غریبی و مارتین فورد برای جمع کردن فالوور و درآمدزایی بوده است، نه چیز دیگر.

به گزارش آماج و به نقل از پرسون ، اکبر احدی سرمربی سابق تیم ملی بوکس درمورد حواشی مربوط به مبارزه سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی با مارتین فورد انگلیسی اظهار داشت: واقعیت این است که این اتفاق در حدی نیست که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. به نظر من مقصر این اتفاق فضای مجازی نیست، بلکه سیستم ورزش کشور ما است که به قهرمانان و مدال آوران خودش توجهی ندارد و از آنها حمایت نمی‌کند. اگر سیستم ورزش ما اینها را معرفی کند، دیگر کسی سمت فضای مجازی نمی‌رود.

وی ادامه داد: این افراد با استفاده از فضای مجازی فالوئر جمع کرده و در کنار آن اسپانسر می‌گیرند، آن وقت قهرمان المپیک ما لنگ یک اسپانسر است.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس با اشاره به اینکه این نوع اتفاقات فقط در حد نمایش است، گفت: چون اینها در فضای مجازی طرفدار دارند به خاطر همین این حرکات هم فقط نمایش است و به مبارزه نمی‌رسد، چون هیچ کدام یک از این افراد اصلا مبارزه نکرده‌اند و سابقه‌ای در این زمینه ندارند و یک مشت نخورده نقش بر زمین می‌شوند! همه اینها نمایش بوده و برای درآمدزایی است.

احدی عنوان کرد: باز هم تاکید می‌کنم باید به جای این افراد قهرمانان کشورمان دیده شوند، وقتی یک قهرمان دیده شود، دیگر نیازی به دیده شدن در فضای مجازی و جمع کردن فالوئر نیست.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود اتفاقی که افتاد تنها به مسائل شخصی باز می‌گردد و نام ایران مطرح نیست، گفت: این آقا ایرانی است و چون با اسم ایران برود چه موفق شود چه شکست بخورد همه چیز به نام ایران تمام می‌شود. این افراد باید خیلی مراقب باشند و نباید به خاطر جمع کردن فالوئر آبروی کشور برود. هرچند آب رفته به جوی باز نمی‌گردد.

منبع: فارس

گزارش مازیار خویشوند سردبیر آماج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا