ابراهیم صنوبر پدرصلح ایران:بزودی اولین دوره جایزه صلح صنوبر برگزار می گردد

جایزه صلح صنوبر جایزه نقدی است که به منتخب هیئت انتخاب این جایزه تقدیم می گردد.

به گزارش پایگاه خبری آماج : موسسه بين المللي سفيران صلح چند سالي است كه با هدف برقراري و فراگير نمودن فرهنگ صلح و دوستي بين ملل و تامين و تحكيم فرهنگ احترام به جايگاه والاي انسان به فعاليت پرداخته است. تلاش در راستاي بسترسازي در زمينه ايجاد جامعه اي سرشار از امنيت و آرامش و دوستي كه يكي از آرمان هاي مقدس ملل است، حركتي نيكو و پسنديده است كه قطعاً با برنامه ريزي كارشناسانه و با در نظر گرفتن همه ابعاد منجيات و مهلكات مسير حركت انسان، هر چه بهتر و سريع تر اين اهداف قابل دستيابي هستند.

يکي از موضوعاتي که در راستاي گسترش فرهنگ صلح به دليل اثرات افزايشي آن بايد مورد توجه قرار گيرد، معرفي و تقدير از چهره هايي است که توانسته اند در اين زمينه اثرگذار و ثمربخش باشند و با قدرداني از اين فعاليت ها، بي ترديد حمايت خود را از تداوم و استمرار آن به عمل آورده ايم و اين قدر شناسي مايه دلگرمي فعالين اين حوزه و موجب شناخت هر چه بيشتر جامعه نسبت به اين موضوع و در نهايت ترويج هر چه بيشتر فرهنگ صلح خواهد شد. تبليغ و تشويق در راستاي ترويج اعمال انسان دوستانه خود قسمتي از فرآيند استقرار و تثبيت صلح است.

موسسه بين المللي سفيران صلح در نظر دارد که در اجلاس بين المللي صلح که به زودي برگزار خواهد شد، براي اولين بار جايزه صلح صنوبر را به خيرين حوزه امور بشردوستانه اعطا کند. جايزه صلح صنوبر به صورت نقدي و به نيت خدمات ارزنده زنده ياد حاج عليرضا صنوبر که از خيرين کشورمان بوده اند و در زمينه ساخت مسکن اقشار کم برخوردار خدمات ارزشمندي داشته اند، در نظر گرفته شده است.

استاد ابراهیم صنوبر مدير عامل موسسه بين المللي سفيران صلح عنوان داشتند که برای اولین بار جایزه صلح صنوبر به یکی از منتخبین فعال تقدیم می گردد. ایشان خاطر نشان کردند که این جایزه زین پس سالی یکبار اعطا مي گردد و یک منتخب دارد و جایزه آن به صورت نقدی می باشد که به نفر منتخب داده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =

دکمه بازگشت به بالا