آشنایی با تمام گیاهان دارویی و خواص آنان با کمک محقق و پژوهشگر داروهای گیاهی

به گزارش آماج، طی گفت وگویی با عوامل آموزشگاه آفرینش طبیعت پاک زندگی در جمع اصحاب رسانه نکاتی درخصوص دوره ها توسط این آموزشگاه ذکر شد.

زهرا محمد پور محقق و پژوهشگر داروهای گیاهی و مدیریت آموزشگاه آفرینش طبیعت پاک زندگی :

ده سال است در زمینه گیاهان دارویی مشغول به فعالیت هستم و خداوند را شاکرم توانسته ام برای هموطنان عزیزم گام موثری بردارم و با شرکت در نمایشگاه ها و همایش هایی که برگزار کردیم, کمک موثری به جامعه داشته باشم. کلاس های بنده روزهای پنجشنبه و جمعه است به این علت که در روزهای آخر هفته مراجعین وقت بهتری برای شرکت در کلاس ها از هشت صبح تا هشت شب داشته باشند.

کلاس ها برای عموم,آزاد و از هر سنی می توانند در این کلاس ها شرکت کنند و تحت هیچ شرایطی محدودیت سنی نداریم.

افرادی که توان هزینه های سنگین دارویی و سلامت را ندارند می توانند با شناخت گیاهان دارویی خود و اطرافیانش را درمان کنند و این فرصت خوبی برای آموزش و حضور در دوره,ها است.

در حال حاضر دوره های کاربر گیاهان دارویی, فروشندگی گیاهان دارویی,طرز تهیه دمنوش های ارگانیک و عصاره گیری گیاهان دارویی در.این دوره ها برگزار می شود.

مریم زنگویی مدیر اجرایی آموزشگاه آفرینش طبیعت پاک زندگی:

مریم زنگویی دانش آموخته رشته گیاهان دارویی هستم و سعادتی داشتم در کنار خانم محمد پور کسب اطلاعات کنم در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی مشغول به فعالیت هستم.

تراکت مجموعه را دیدم و آنجا بود که با خانم محمدپور آشنا شدم و ایشان باعث شد من تمام دوره های گیاهان دارویی را بگذارنم و نزدیک پنج سال است مباحث گیاهان دارویی را کنار خانم محمد پور آموختم.

استاد محمود قادری,محقق, مدرس و یکی از مدرسین موسسه آزاد آفرینش پاک”

خوشحالم در کنار مدیریت,این مجموعه در راستای شناخت داروهای گیاهی ارائه خدمت و تدریس می کنم .

این مجموعه بسیار قانونمند و اصولی است و سعی میکند بیشتر از تجارب اساتید بهره ببرد و آن چیزی که من شاهد بودم خشنودی و رضایت مندی هنرجویان بوده است و نظر سنجی که من به عمل آوردم اکثرا از نحوه آموزش و کلاس داری و محیط مجموعه رضایت داشتند.

ضرورت ایجاد و فعالیت اینگونه آموزشگاه ها در جامعه بسیار مهم و اساسی است و ما در مباحثی که کلاس ها تدریس می کنیم مبحثی به عنوان سواد سلامت داریم که متاسفانه سواد,سلامت در سطح جامعه پایین است و اگر هر فردی در هر آموزشگاهی توسط هر استادی اینگونه مباحث را آموزش ببیند و در جامعه پیاده کند و همچنین ضرورت ایجاد آموزشگاه قانون مدار با طرح درس مشخص و استفاده از اساتید مجرب می تواند در ارتقای سطح سلامت جامعه موثر باشد که خداروشکر در این آموزشگاه بیشتر بر کیفیت کار تاکید شد

آدرس آموزشگاه: بالاتر از میدان جمهوری ب سمته خیابان ازادی روبروی ایستگاه بی ارتی نبش خیابان ارومیه شرقی پلاک ۶۱۵طبقه دوم واحد ۶ آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای آفرینش طبیعت پاک زندگی
۰۲۱- ۶۶۵۸۱۸۹۵۰۲۱- ۶۶۹۴۰۱۲۶۰۹۳۸۷۴۳۱۴۹۸۰۹۳۰۸۰۸۸۸۰۵-
آدرس اینستاگرام: amozeshgah-afarinesh1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا