پنجمین شب برنامه (ایران ۴۵) به شهدای مدافع سلامت تقدیم شد

زینت بخش اولین بخش برنامه (ایران ۴۵) 19 بهمن 1402 حضور فرزندان قدرت اله تقی زاده شهید مدافع سلامت بود. قدرت اله تقی زاده آبان ۱۳۹۹ در حال خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان بقیه الله بر اثر کرونا آسمانی شدند.
به گزارش آماج، برنامه با با اجرای گروه سرود دختران نوجوان ارتش فاطمی ادامه یافت و محمد یارمحمودی کارشناس آموزشی هم به نقش مشاوره آموزشی در موفقیت تحصیلی و کاری نوجوانان و جوانان کشورمان اشاره کرد.

از سختی های راه نترسیم
امیر اسفندی زادگان کارآفرینی که بعد از کرونا کارش در حوزه تولیدی جوراب را آغاز کرده در برنامه حاضر شد و گفت : سه سال پیش با وجود تعطیلی های دوران کرونا کار را به سختی آغاز و ادامه دادیم و در حاضر حاضر در سه شیفت کاری با حدود ۵۰ نفر مستقیم و صد نفر غیر مستقیم اشتغالزایی کردیم به سراسر ایران و کشورهای عراق ، سوریه و پاکستان صادرات داریم.
وی خاطرنشان کرد : از یک تولید کوچکی در بازار تهران با یک دستگاه شروع کردم ، به تمامی کسانی که قصد دارند کسب و کاری را شروع کنند توصیه می کنم بدون هیچ ترسی وارد مسیر شده و بدانند موانع مسیر با تلاش و پشتکار کارآفرینان و یک برنامه ریزی بلند مدت برداشته خواهد شد.

«باغ کیانوش» و «آبی روشن» در روز هشتم جشنواره چهل و دوم خوش درخشیدند
حسین کربلایی طاهر کارشناس سینما 19 بهمن در برنامه «ایران 45» از حال و هوای چهل دوم در روز هشتم جشنواره گفت و افزود : امروز دو تا فیلم خوب در سانس چهارم دیدیم «باغ کیانوش» و «آبی روشن» که توانست نظر مخاطبان را جلب کند، « آبی روشن» با بازی درخشان مهران احمدی که به احتمال زیاد یکی از نامزدهای بهترین نقش اول مرد خواهد بود کاری از رسانه اوج بود که در صحنه هایی اشک مخاطبان را جاری کرد.

وی ادامه داد : در جشنواره چهل و دوم فجر «تمساح خونی» و «صبحانه با زرافه ها» در حوزه طنز و « باغ کیانوش» و «آبی روشن» در حوزه درام توانست نظر مخاطبان را جلب کند.
وی خاطرنشان کرد : جشنواره فجر چهل و دوم جمعه آخرین اکران خود را به پایان می رساند و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی اتقلاب با اجرای شهیدی فر اختتامیه فیلم فجر هم برگزار می شود.
برنامه «ایران ۴۵» برنامه ترکیبی است که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تهیه کنندگی حسین روزبهانی ، کارگردانی ایمان قاسم پور ، محمد جوادی نژاد مدیر تولید و با اجرای جواد تشکری با حضور مادران ، همسران شهید ، فعالین اقتصادی ، مدیران جهادی ، مخترعان ، ورزشکاران موفق ، گروه های سرود دانش آموزی و ارایه آخرین اخبار چهل و دومین جشنواره فیلم فجر هر شب از شبکه سپهر روی آنتن می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا