گفتگو با خانم راندا شرايدر مدير اجرايى دانشگاه بركلى كاليفرنيا و مشاور عالى شركتهاى سيليكون ولى

گفتگو با خانم راندا شرايدر مدير اجرايى دانشگاه بركلى كاليفرنيا و مشاور عالى شركتهاى سيليكون ولى

به گزارش آماج ؛ صحبت پيرامون چگونگى موفقيت و راهكارهاى آن در شركتهاى استارت آپى شروع شد كه در آن به راهكارهاى شناخت مشكلات و پس از آن ارائه راه حلها پرداخته شد كه ايشان به اين نكته اشاره داشتند كه بهترين فناورى ها اگر نتوانند مشكلى را حل كنند هيچ ارزشى ندارند و درمورد لين استارت آپ صحبت كردند و ادامه دادند كه لین استارتاپ تفکر موجود در دنیای کسب‌و‌کار امروز را به‌کلی تغییر داده است.
اخیرا رویکرد جدیدی به‌وجود آمده است که فرایند شروع کسب و کار جدید را با ریسک کمتر همراه می‌کند؛ نام این روش لین استارتاپ است.

آنچه در لین استارتاپ به‌کار گرفته می‌شود:

١.بررسی بازار به‌جای برنامه‌ریزی‌های بسیار دقیق؛
٢.بازخورد مشتری به‌جای تصمیم‌گیری‌های شخصی؛
٣.روش‌های طراحی چند مرحله‌ای به‌جای روش‌های سنتی طراحی محصول نهایی در اولین قدم.

تعریف ساده‌ای از لین استارتاپ بدین شرح است: «سازمانی موقت که برای جست‌وجو و یافتن مدل کسب‌و‌کاری تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر طراحی شده و به‌وجود آمده است.»
در ادمه مهندس پاك باخته گان زنجانى با ارائه معرفى مختصرى از دستگاه ctm خريد و فروش رمزارزها براى اولين بار در ايران و دستگاه پوز بيتكوين بر بستر لايتنينگ براى اولين با در دنيا پرداختند و در تأييد صحبتهاى خانم راندا شرايدر اعلام كردند كه براى داشتن يك كسب و كار موفق بايد يا شانس داشت ، يا اولين بود و يا اينكه متمايز بود كه ما در خانه بلاكچين ايران سعى كرديم كه در اجراى پروژها ها يا اولين باشيم و يا اينكه تمايزى ايجاد كنيم كه مشتريان بتوانند در بسترى امن و با سهولت از محصولاتمان استفاده كنند.
اين گفتگو كه مختصرى از ان اعلام شد با تفاهم طرفين براى همكاريهاى مشترك و آرزوى موفقيت روزافزون براى يكديگر به پايان رسيد.
در پايان گواهينامه اى باعنوان توسعه مدل كسب و كار از دانشگاه بركلى كاليفرنيا توسط خانم راندا شرايدر به اقاى على پاك باخته گان زنجانى اهدا گرديد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا