افزایش سهم سازه های فولادی و کاهش قیمت فولاد دو رکن اساسی است

سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد و در این کنگره مهندس حامد ضیایی, رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران به ایراد سخنرانی و ارائه راهکارها پرداخت.

به گزارش آماج، مهندس حامد ضیایی, رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران به خبرنگار ما گفت : نشست تخصصی راهکارهای افزایش سهم سازه فولادی در ساخت و سازهای کشور در دانشگاه علم و صنعت و حاشیه کنگره بین المللی عمران برگزار شد و به موضوعات مهمی پرداخته شد و مسئولین ذوب آهن به خصوص جناب مهندس کوهی مدیریت محترم ذوب آهن نشان دادند که سهم سازه های فولادی را میتوان افزایش داد و همچنان پای کار هستند.

ضیایی تصریح کرد: راهکارهای افزایش سهم سازه های فولادی از جمله مهمترین آن مبحث قیمت از جمله موضوعات مهم این کنگره و نشست بود و ما هم معتقدیم قیمت فولاد در کشور بالاست و فولاد ارزان تر می بایست با همکاری و نشست ها عرضه شود.

وی تداوم این نوع رویدادها را مهم و اثرگذار دانست و اظهار داشت:آسیب شناسی کمتر نتیجه گرفتن از این نوع رویدادها را در پنل این کنگره مطرح کردم که به یک رویداد نمیتوان به نتیجه رسید, این نوع نشست و کنگره ها باید تداوم و به طور منظم به آن پایبندی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا