کتاب 《بیت کوین و بلاکچین برای عموم》منتشر شد

کتاب《بیت کوین و بلاکچین برای عموم》به تألیف و ترجمه دکتر علی پاک باخته گان زنجانی به چاپ رسیده و منتشر شد

به گزارش آماج علی پاک باخته گان زنجانی، نویسنده این کتاب نوشته است: اين كتاب با هر كتاب بلاكچينى در بازار متفاوت است كه به مقدمات بلاک چین ها، بیت کوین، قراردادهای هوشمند و کریپتوکارنسی می پردازد و در عین حال به بررسی تمام بلاکچین های موجود در بازار پرداخته و کارکردها و کاربردهای آنها را معرفی می کند. همچنین چشم انداز فناوری بلاکچین را بررسی کرده و به برخی نکات مهم در پروژه های بلاکچین می پردازد .

پاک باخته گان زنجانی گفت: در این کتاب با نصب کیف پول اتریوم، ساخت و اجرای قراردادهای هوشمند و ورود بیت کوین و فکتوم و کسب کریپتوکارنسی آشنا می شوید.

این کتاب آموزش کار با بیت کوین است و به موضوعاتی مانند ساخت کیف پول ، انتقال پول، معرفی کیف پول ها ، معرفی کریپتوکارنسی هاى دیگر و غیره می پردازد.

این آموزش گام به گام و ساده ای است که هر کسی می‌تواند با تمرین و تکرار با روش هاى کار با کیف پول‌ها آشنا شود و در این کار به مهارت برسد .

نویسنده این کتاب گفت:
به نکات کلیدی این کتاب توجه کنید به اخطار ها و هشدارها و نکات فنی دقت کنید .این کتاب علاوه بر مطالب عملی به نکات تئوری و ایده ها و نظریه های کار با بیت کوین و ارزهای دیگر نیز می پردازد .

پاک باخته گان زنجانی اظهار کرد: شاید زمانی کسی فکرش را نمی‌کرد اسکناس کاغذی و شمردنش جای خود را به کارت هایی بدهد که در دور افتاده ترین نقاط ایران پیدا شود و یا صحبت کردن با دوستان و آشنایان مقیم خارج از کشور تنها با گوشی تلفن همراه به صورت ویدئویی امکان پذیر باشد اما امروز این دو در کنار هزاران چیز دیگری که تکنولوژی تغییرش داده جزو پیش پا افتاده ترین کارها و واقعیت‌های روزمره زندگی مان به شمار می‌روند، بیت کوین و سایر رمزارزهايى که امروز قشر قابل‌توجهی از مردم در موردش حرف می زند هم کم کم دارد به یکی دیگر از واقعیت های روتین زندگی مدرن تبدیل می شود با این تفاوت که هنوز به کل زندگی مان مسلط نشده و حالا هم افراد زیادی هستند که آن را نمی شناسند و نمی دانند که به زودی قرار است بر روی زندگی مالی مان نیز سایه بیاندازد.

گزارش آماج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا