مدیریت چالش‌های سفر با همیار مسیر

در حالی که خودرو‌های بی کیفیت و جاده‌های مساله دار می تواند زنگ خطر را بصدا در آورد، برای سفر باید احتمالات را در نظر گرفت و مدیریت کرد.

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، سفر یکی از مهمترین بخش‌های زندگی است که تحولات بزرگی را رقم می‌زند. سفر به اندازه‌ای اهمیت دارد که شخصیت افراد را ترسیم می‌کند. سفر می‌تواند نقطه آغازی بر پایان کدورت‌ها باشد و رابطه‌ها را تحکیم بخشد. اما آنچه می‌تواند یک سفر ایده آل را به یک سفر چالشی تبدیل کند، مشکلات غیر قابل پیش بینی است. خودرو مهمترین بخش سفر محسوب می‌شود. اینکه با خیال راحت از خودرویی ایمن و سالم استفاده کنیم، بهترین رویکرد است، اما خودرو‌های در راه مانده نشان می‌دهد که هیچ اعتبار و اعتمادی به خودرو‌ها حتی خودرو‌های گران قیمت روز نیست. در نتیجه بار‌ها شاهد بوده ایم که خانواده‌ای به واسطه نقص فنی خودرو، با چالش جدی در مسیر رو به رو شده وحتی سفر خود را نیمه کاره رها کرده اند.

سفر نیازمند تضمین

اتفاقات رخ داده برای خودرو‌ها و جاده‌ها نشان می‌دهد که باید شرایط ویژه‌ای را پیش بینی کرد و قبل از حرکت، به فکر مدیریت آن بود. بی شک بیمه می‌تواند بهترین گزینه برای پیش بینی و مدیریت اتفاقات باشد. برای پیش بینی و مدیریت شرایط ویژه، اقدام خاص، هزینه کلان، بررسی‌های گسترده و… لازم نیست، بلکه کافی است با مراجعه به شرکت سهامی بیمه “ما”، محصول “همیارمسیر” را خریداری کرد.

همیاری در مسیر

شرکت بیمه “ما” اعلام کرده که در راستای رفع دغدغه بیمه گذاران ارجمند خود، در بخش بیمه‌های بدنه اتومبیل، پوشش “همیارمسیر” را طراحی کرده که بر این اساس، خریداران این پوشش در ذیل بیمه نامه بدنه می‌توانند در صورت نقص فنی حادث (در حالت بدون تصادف) هزینه‌های مربوط به حمل وسیله نقلیه معیوب را تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه و هزینه‌های اسکان سرنشینان خودرو را بر مبنای حداکثر (تا ظرفیت مجاز) و هزینه تعمیرات، غیر از هزینه لوازم مصرفی را دریافت نمایند.

هزینه‌های سنگین بکسل

هزینه‌های بکسل به اندازه‌ای بالا رفته که می‌تواند بخش قابل توجهی از اعتبار در نظر گرفته شده برای سفر یک خانواده را مال خود کند. در شرایطی که خودرو در راه مانده و دسترسی به تعمیرکار و شهر، دور و محدود است، تنها راه باقیمانده، استفاده از خودرو‌هایی است که در شکار بکسل خودرو‌های معیوب هستند. امروزه برای بکسل یک خودرو به شهر باید بین ۲ تا ۵ میلیون تومان پیش بینی کرد و این عدد برای خانواده‌ای که حداقل حقوق را دریافت می‌کنند، به اندازه‌ای سنگین است که می‌تواند سفر را منتفی کند. این در حالی است که هزینه تعمیرات نیز عدد سنگینی می‌شود و جمع هزینه بکسل و تعمیرات می‌تواند سفر را به خاطره‌ای تلخ تبدیل کند. اما داشتن همیار مسیر خیال بکسل و تعمیر را راحت می‌کند و مهمتر اینکه لازم نیست مالک خودرو دنبال تعمیرگاه بگردد.

هزینه اسکان

نکته مهمتر این است که در زمان تعمیر، خانواده کجا ساکن شوند؟ تصور اینکه اعضای خانواده در گرمای تابستان کنار خیابان منتظر بمانند یا در بهترین حالت سایه درختی را پیدا کنند و تا تعمیر ماشین به آن پناه ببرند، فقط همین یک مورد می‌تواند هر سفری را تلخ کند، این در حالی است که همیار مسیر، محیطی مناسب برای خانواده در نظر می‌گیرد و تا زمانی که خودرو قادر به ادامه مسیر باشد، خیال راننده از شرایط اعضای خانواده راحت است و دیگر لازم نیست نگران وضعیت خانواده خود باشد.

موقعیت شناسی

مهمترین نکته‌ای که در همیار مسیر وجود دارد، این است که مالک خودرو در شرایطی قرارداد همیار مسیر را می‌بندد، که تحت هیچ فشاری قرار ندارد و کافی است هنگام خرید بیمه بدنه، خواستار استفاده از همیار مسیر شود. به عبارت بهتر هنگام خرید بیمه بدنه خودرو، می‌توان سفری خوش با کمترین هزینه در صورت نقص فنی خودرو را پیش بینی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

دکمه بازگشت به بالا