پیام تسلیت جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین درگذشت آقای حاج ابومریم الانصاری

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین درگذشت آقای حاج ابومریم الانصاری را به جناب آقای حاج هادی العامری و خانواده داغدیده وی تسلیت عرض می نماید .

بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله سبحانه وتعالى: (الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ ﴿156﴾ البقرة/صدق الله العلي العظيم.
دبیرکل محترم سازمان بدر – جناب آقای حاج هادی العامری ( ابوحسن )

برادران گرامی در سازمان بدر عراق
مردم مسلمان و گرانقدر کشور عراق

به گزارش پایگاه خبری آماج : با نهایت تاسف و اندوه بسیار، خبر درگذشت حاج ابومریم الانصاری ، دستیار دبیرکل سازمان بدر را دریافت کردیم . با از دست دادن او، عراق، عراقی ها، نیروهای مقاومت و مجاهدان مکتبی عراق پایه ای از ارکان جهاد و بخشش را از دست دادند . جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، این ضایعه بزرگ را به خانواده مرحوم انصاری و برادران وی در سازمان بدر و همه مردم عراق و یاران و دوستدارانش این ضایعه بزرگ تسلیت می گوید و از خداوند متعال می خواهد که آن مرحوم را به وسعت رحمتش مورد آمرزش قرار داده و در بهشت های وسیع او را با پیامبران و صدیقین و انبیاء ، شهدا و صالحان و ائمه معصومین (علیهم السلام ) همنشین گرداند .

در روز درگذشت غم انگیز وی امروز جمعه مواضع قهرمانانه حاجی ابومریم الانصاری را از دوران جهاد و مبارزه با ظالم، دیکتاتور صدام حسین معدوم و حزب فاشیست بعث در دوران جنگ را به یاد می آوریم. دهه هشتاد و نود و تا امروز ودر جهاد و مبارزه با تروریسم داعشی- صهیونیستی- آمریکایی .

امروز جمعه ۱6 اردیبهشت 1401 یک منبع امنیتی در استانداری میسان عراق از در گذشت «ابو مریم الانصاری» معاون دبیرکل سازمان بدر و دو تن از همراهانش بر اثر واژگونی خودروی ایشان در منطقه علی الشرقی میسان عراق خبر داد .

حاج عبدالکریم یونس عیلان ، مشهور به ابومریم الانصاری در استان بصره به دنیا آمد و در سال 1980 میلادی از دانشگاه بصره لیسانس ریاضیات گرفت . تحصیلات تکمیلی را مقطع کارشناسی ارشد در سال 2018 میلادی به پایان رساند ، وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سابق علوم نظامی و دستیار تدریس در دانشگاه بغداد/دانشکده علوم بود . او همچنین در تأسیس چندین تشکل مشارکت داشت که یکی از آنها بعدها به تأسیس سازمان بدر عراق منجر شد . همچنین آن مرحوم توسط شهید محراب، آیت الله العظمی سید محمد باقر الحکیم (رضوان الله علیه ) برای کار در دفتر خصوصی که بر تشکیل سپاه بدر نظارت می کرد، انتخاب شد . وی در سال 2003 میلادی به کار سیاسی روی آورد و از جمله افراد گروه تهیه کننده پیش نویس قانون اساسی عراق بود و در سال 2007 م به سمت دستیار دبیرکل سازمان بدر منصوب شد و از برجسته ترین نامزدهای لیست سازمان بدر در سال 2018 م به شمار می رفت . وی در سومین انتخابات پارلمانی عراق پیروز شد و در جنگ با گروه تروریستی داعش شرکت کرد و برای حفاظت از پایتخت بغداد هنگ دفاعی تشکیل داد و مدتی وزارت شهرداری ها را بر عهده گرفت .

روح مرحوم عزیزمان حاج ابومریم الانصاری در رحمت ابدی باد …..
سرافرازی، جاودانگی و رحمت بر شهدای صالح عراق….
سرافرازی و جاودانگی و رحمت بر شهدای سازمان بدر….
سرافرازی، جاودانگی و رحمت بر شهدای بسیج مقدس مردمی عراق ….
سرافرازی، جاودانگی و رحمت بر شهدای نیروهای امنیتی، ارتش و نیروهای مسلح عراق ….

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه
منامه – بحرین بزرگ اشغال شده
جمعه 16/2/1401 شمسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا