پرسپولیس نقل و انتقالات را با توپ پُر آغاز کرد تیم یحیی باید همه جام ها را درو کند!

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان دانیال اسماعیلی فر مدافع راست نفوذی و انرژیک سپاهان نیز به پرسپولیس پیوست.

به گزارش آماج و به نقل از خبرورزشی- عباس کارگر بازیکن اسبق و تند و تیز پرسپولیس در این رابطه می گوید: دانیال اسماعیلی فر یک مدافع راست رونده و انرژیک است که خیلی می تواند به پرسپولیس در فصل آینده کمک کند. او در فاز تهاجمی فوق العاده است و با توجه به دوندگی فراوانی که دارد در دفاع نیز عملکرد مناسبی دارد.

وی ادامه می دهد: به نظر من پرسپولیس نقل و انتقالات را با توپ پُر آغاز کرد و تا همین جا هم نفرات خوب، مؤثر و امتحان پس داده ای را خریده که همگی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. همین مسئله همه ما پرسپولیسی ها را به آینده تیم و فصل بعد امیدوار می کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح می کند: شاید پرسپولیس بزرگ ترین لطمه را فصل گذشته درنقل و انتقالات خورد. بسته بودن پنجره تیم و مشکلات مالی اجازه نداد بازیکنان خوب و تأثیرگذار خریداری شوند و کسانی هم که به پرسپولیس آمدند شاید نتوانستند خودشان را با شرایط وفق دهند اما امسال به نظر می رسد باشگاه از سال گذشته درس گرفته و خریدهای مناسبی در بازار نقل و انتقالات داشته اند.

عباس کارگر همچنین با اشاره به اینکه پرسپولیس قوی تر از فصل گذشته شده، یادآور می شود: پرسپولیس فصل آینده باید برای همه جام های ممکن بجنگد. این تیم با این خریدها به علاوه مهره های تأثیرگذاری نظیر مهدی ترابی، وحید امیری و … باید فصل بعد به یک جام و لیگ برتر هم قناعت نکرده و همه جام ها را درو کند. من فکر می کنم تیم یحیی گل محمدی این پتانسیل را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سه =

دکمه بازگشت به بالا