پاسخگویی به بیش از ۴۳ میلیون تماس درباره کرونا در سامانه ۴۰۳۰

رئیس هیئت مدیره برکت‌تل گفت: تاکنون بیش از ۴۳ میلیون تماس با سامانه ۴۰۳۰ گرفته شده و به سوالات مردم درباره کرونا پاسخ داده شده است.
به نقل از آماج، عصرامروز در مراسمی از تلاش جمعی از متخصصان و کادر سلامت فعال در سامانه مشاوره پزشکی 4030 وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تقدیر شد.

این سامانه علاوه بر ارائه مشاوره تلفنی درخصوص کووید19 ، ثبت‌نام و انجام مراحل اولیه ورود هزاران داوطلب به کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت راهم برعهده دارد.

سید رضا مظهری، رئیس هیئت مدیره برکت‌تل و مدیر سامانه 4030 در این مراسم اظهار داشت: تیم بزرگی در موضوع کرونا در بخشهای مختلف ستاد اجرای فرمان امام درحال فعالیت هستند و این مراسم بهانه‌ای برای تقدیر و تشکر از شما اپراتورهای سامانه 4030 است.

مجری ثبت‌نام از داوطلبان کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت افزود: پس از اخذ مجوز تزریق عمومی نیز کار ما دراین سامانه تمام نشده ، مطالعه و پیگیری وضعیت بیش از 20 هزار داوطلی که تاکنون واکسن را دریافت کرده‌اند حداقل تا یکسال طول می‌کشد و دراین مدت کارشناسان 4030 با آنها درتماس خواهند بود.

مظهری ادامه داد: طبق پروتکل تعریف شده باید با هر داوطلب کارآزمایی بالینی واکسن برکت، بیش از 20 بار تماس گرفته و وضعیت او پیگیری و ثبت شود و اگر نیازی به خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی داشته باشد در سامانه 4030 مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 43 میلیون تماس با سامانه 4030 گرفته شده و این سامانه به گفته مقامات وزارت بهداشت به عنوان بازوی قدرتمند جامعه سلامت تاکنون حجم زیادی از مراجعات حضوری به مراکز درمانی را کاهش داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا