پاسخگویی به بیش از ۴۳ میلیون تماس درباره کرونا در سامانه ۴۰۳۰

رئیس هیئت مدیره برکت‌تل گفت: تاکنون بیش از ۴۳ میلیون تماس با سامانه ۴۰۳۰ گرفته شده و به سوالات مردم درباره کرونا پاسخ داده شده است.
به نقل از آماج، عصرامروز در مراسمی از تلاش جمعی از متخصصان و کادر سلامت فعال در سامانه مشاوره پزشکی 4030 وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تقدیر شد.

این سامانه علاوه بر ارائه مشاوره تلفنی درخصوص کووید19 ، ثبت‌نام و انجام مراحل اولیه ورود هزاران داوطلب به کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت راهم برعهده دارد.

سید رضا مظهری، رئیس هیئت مدیره برکت‌تل و مدیر سامانه 4030 در این مراسم اظهار داشت: تیم بزرگی در موضوع کرونا در بخشهای مختلف ستاد اجرای فرمان امام درحال فعالیت هستند و این مراسم بهانه‌ای برای تقدیر و تشکر از شما اپراتورهای سامانه 4030 است.

مجری ثبت‌نام از داوطلبان کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت افزود: پس از اخذ مجوز تزریق عمومی نیز کار ما دراین سامانه تمام نشده ، مطالعه و پیگیری وضعیت بیش از 20 هزار داوطلی که تاکنون واکسن را دریافت کرده‌اند حداقل تا یکسال طول می‌کشد و دراین مدت کارشناسان 4030 با آنها درتماس خواهند بود.

مظهری ادامه داد: طبق پروتکل تعریف شده باید با هر داوطلب کارآزمایی بالینی واکسن برکت، بیش از 20 بار تماس گرفته و وضعیت او پیگیری و ثبت شود و اگر نیازی به خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی داشته باشد در سامانه 4030 مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 43 میلیون تماس با سامانه 4030 گرفته شده و این سامانه به گفته مقامات وزارت بهداشت به عنوان بازوی قدرتمند جامعه سلامت تاکنون حجم زیادی از مراجعات حضوری به مراکز درمانی را کاهش داده است.

پست های پیشنهاد شده