موزه منحصر به فرد استاد رحیم پرنیان چه ویژگی هایی دارد؟!

طلا و جواهر از دیرباز مورد علاقه بشر بوده و از زمان کشف آن تا کنون به صورت های گوناگون در جوامع مختلف دیده می‌شود. در همین راستا اساتید برجسته ای در حال فعالیت بوده و هستند و که برخی از کارهای آنها جهانی و ماندگار می‌شود. به گزارش خبرنگار ایرانگرد، در مورخه سیزدهم دیماه 1400 طی بازدیدی که مهندس کجوری معاونت راهبردری سازمان تخصصین و مدیران ایران از موزه طلا و نقره استاد رحیم پرنیان داشتند، در جریان فعالیت های این استاد عزیز و گرانمایه قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری آماج و به نقل از ایرانگرد : استاد رحیم پرنیان که بیش از سه دهه فعالیت در زمینه ساخت طلا و جواهر دارند، در اقدامی بدیع، خلاقانه و منحصر به فرد اقدام به ساخت و طراحی تمبرهایی از جنس ورق نقره، طلا نموده اند که این ابداع و کار نوآورانه خود را ثبت رسانده و به صورت کاملا انحصاری در اختیار ایشان قرار دارد. او تصاویر بسیاری از شاعران، بزرگان، مشاهیر و کسانی که در تاریخ تاثیرگذار بودند را بر روی ورق هایی از طلا و نقره طراحی کرده که بسیار ارزشمند می باشد.

این مجموعه گرانبها در نوع خود بی نظیر می باشد، به نام موزه طلا و نقره استاد رحیم پرنیان قریب به یک ماه است که شروع به کار نموده است.

در این بازدید، اعضای هیئت امنای موزه جناب مهندس منوچهر لطفی، رئیس انجمن مجموعه‌داران کشور و استاد پژویان از مدیران فرهنگی و عضو هیئت امنای موزه و همچنین حاج آقا محمدولی از اعضای هیئت مدیره محترم صنف طلا و جواهر هم حضور داشتند.

در این جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید موضوعات، برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در موزه توسط استاد پرنیان از بدو ایجاد آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که سازمان متخصصین و مدیران ایران نیز از این طرح خلاقانه و کارآفرینی حمایت نماید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا