مهندس رویا خان نژاد برگزاری نمایشگاه را با هدف حمایت از تجار ایرانی برگزار خواهیم کرد

مهندس رویا خان نژاد
مدیرعامل شرکت آروین لیان پرگاس :
برگزاری نمایشگاه را با هدف حمایت از تجار ایرانی برگزار خواهیم کرد

سرکار خانم مهندس رویا خان نژاد در گفت وگو با خبرنگار آماج عنوان داشت :
در زمینه تولید و صادرات
مُشتقّات نفتی هیدروکربن سبک و سنگین فعّالیّت داریم و مفتخرین که اوّلین و تنها تولید کننده اکسیژن بوستر و بایو دیزل در کشور با همکاری شرکت تاکستان صنعت غرب هستیم که امید است بتوانیم صادرات خوبی به کشورهای همسایه داشته باشیم .

وی ادامه داد : از سال ۱۳۷۶ در زمینه برگزاری نمایشگاه های داخلی و بین المللی فعّالیّت می کنیم .

این فعّال اقتصادی به اهداف نمایشگاه و اقدامات مجموعه خود اشاره کرد و اظهار داشت:
نمایشگاه ها عُمدتاً در قالب بازارچه و با حمایت از زنان سرپرست خانوار و کسب و کارهای کوچک با برند نقش تشکیل می شود همچنین در زمینه نمایشگاه های تخصّصی لاکچری اکسِسوری دکوریشن و فرصت های سرمایه گذاری در صنعت معدن تجارت برای رسیدن به استاندارد و نمایشگاه هایی در زمینه نوشیدنی و دیگر اقدامات که توسط بنده و تیم متشکّل صورت میپذیرد .
این بانوی مُوفّق ادامه داد :
همکاری های خیلی خوبی را در زمینه های گوناگون با گرند مستر دکتر سیّدافشین مباشر ( که ایشان عضو هیات رئیسه شرکت آروین لیان پرگاس میباشند ) در گذشته و حال صورت داده و میدهیم .
وِی از وجود نمایشگاه های مُتعدّد در دوران کرونا خبر داد و گفت :
با توجّه به اینکه بیماری منحوس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده که به امید خداوند سُبحان هر چه زودتر ریشه کن گردد ، تمام هدف و تلاش ما این است در دوران پساکرونا بتوانیم نمایشگاه های متعدّدی را با عنوان ( شانزده هفته شانزده کشور ) با هدف حمایت از تجار ایرانی برگزار کنیم .
خان نژاد در پایان تصریح کرد :
یکی دیگر از اقدامات ما همکاری با مرکز نیکوکاری و خیریه الهیه اُستان تهران و همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره) است که تمامی سعی خود را به کار گرفته ایم بلکه به لطف خداوند قدمی کوچک در راستای فعّالیّت های خیرخواهانه و کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمند کشور عزیزمان داشته باشیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا