مجری جنجالی برای بازگشت به تلویزیون شرط گذاشت

دوری عادل فردوسی‌پور از شبکه سه و برنامه نود دارد سه‌ساله می‌شود و در تمام این سه سال، مدام صحبت از بازگشت او بوده. گفته می‌شود رییس سازمان صداوسیما و نهادهای بالادستی تمایل زیادی دارند تا دوباره از امتیاز حضور او بهره‌مند شوند، اما عادل یک شرط سخت جلوی پای همه گذاشته.
به گزارش آماج و به نقل از شهرخبر –  عادل فردوسی‌پور از شبکه سه و برنامه نود دارد سه‌ساله می‌شود و در تمام این سه سال، مدام صحبت از بازگشت او بوده. فردوسی‌پور و برنامه پربننده‌اش در سیما همیشه چالشی برای سازمان و امتحانی برای انعطاف‌پذیری و تحمل رسانه ملی بوده‌اند، اما زمانی که فروغی مدیر جوان شبکه سه تصمیم به برکناری عادل و حذف نود گرفت همه شوکه شدند.

اما بر اساس اطلاعات ما، حالا این عادل است که پایش را در یک کفش کرده و از هر همکاری جدی با شبکه سه سر باز می‌زند. او همه درخواست‌ها برای همکاری را بی‌جواب گذاشته و به نظر می‌رسد مهمترین شرطش برای رجعت به شبکه سه نبودن فروغی باشد. شنیده‌ها هم از رفتن فروغی از شبکه سه حکایت می‌کند؛ با این حساب حداقل چند ماه دیگر باید صبر کرد و دید چه کسی جای او می‌آید و با برآورده شدن شرط جنجالی مجری مشهور، تماشای برنامه نود و شنیدن دوباره صدای او در مسابقات پرهیجان فوتبال ممکن خواهد شد یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا