مازیارخویشوند مدیر روابط عمومی و رسانه ای کمیته روپای ایران از رکورد جدید روپایی مهدی حب درویش گفت

مهدی حب درویش برای آنکه حدنصاب جدیدی را به نام خود ثبت کند به روپایی زدن با یخ پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری آماج و گزارش مازیارخویشوند مدیر روابط عمومی و رسانه ای کمیته روپایی ایران : مهدی حب درویش که نام وی در کتاب رکوردهای گینس به‌عنوان رکورددار روپایی جهان دیده می‌شود بار دیگر حدنصاب جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

خویشوند افزود: برای اولین بار در دنیا با یخ ۱۴۰ گرمی مسافت ۵ کیلومتری را روپایی زد. او در حال راه رفتن و بدون توقف این رکورد جذاب را به خود نوشت. حب درویش دومین رکورد خود را با یخ به شیوه‌ای متفاوت ثبت کرد. او به صورت ثابت ۱۰ هزار مرتبه یخ روپایی زد.

سومین حدنصاب با یخ حب درویش، کنترل یخ ۱۴۰ گرمی بر روی سینه و روپایی زدن پس از انجام این کار بود و او توانست با وجود سنگینی وزن یخ که فشار زیادی به پا وارد می‌کند و همراه با درد است، ۱۴ بار متوالی این حرکت را در یک دقیقه تکرار کند.

پیش از این مهدی حب درویش با توپ‌های فوتبال، تنیس و تیله حدنصاب‌های متعددی به صورت رو به عقب بر روی پله‌های برج میلاد، ۳۰ ساعت روپایی با توپ فوتبال و ۱۰ ساعت با توپ تنیس ثبت کرده است. او به خاطر مورد آخر که توانست ۷۰ هزار بار با توپ تنیس در دبی امارات روپایی بزند نامش را در کتاب گینس ثبت کرد. ضمن اینکه حب درویش مسافت ۲۰ کیلومتری حرم حضرت عبدالعظیم تا بهشت زهرا(س)، مسافت ۱۷ کیلومتری حرم حضرت معصومه (س) تا جمکران، پیست ۲ هزار و ۲۰۰ متری متری بین‌المللی «دربندسر» روی برف، ۲ هزار روپایی در قایق در حال حرکت، مسافت میدان فردوسی تا میدان فلسطین و میدان انقلاب تا میدان آزادی تهران را بدون استراحت روپایی زده است.

او در کشورهای روسیه و مالزی هم به ثبت رکورد پرداخته و یک ساعت بدون استراحت روی تردمیل روپایی زده است. رئیس کمیته روپایی ایران موفق شده در یک دقیقه ۱۰۳ روپایی با توپ راگبی، ۱۱۷ روپایی با آدامس، ۹۹ عدد با لیموترش، ۱۰۸ تا با شکلات و ۱۰۸ عدد با تراش را به مجموعه رکوردهایش اضافه کند /مازیارخویشوندمدیرروابط عمومی و رسانه ای کمیته روپایی ایران در پایان از تمامی رسانه ها بابت پوشش خبری این خبر تشکر وقدردانی کرد که همیشه کنار ورزشکاران این کشور هستنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =

دکمه بازگشت به بالا