فروش خودرو در انگلیس به کمترین میزان طی ۲۳ سال گذشته رسید

فروش خودروهای جدید در انگلیس ۲۹.۵ درصد کاهش یافته و به کمترین میزان خود از ژوئیه ۱۹۹۸ رسیده است.
به نقل از آماج ، به گفته یک نهاد صنعتی، فروش خودروهای جدید در انگلیس 29.5 درصد کاهش یافته و به کمترین میزان خود از ژوئیه 1998 رسیده است.

اگرچه ژوئیه 2020 اولین ماهی بود که نمایندگی های خودروسازی در سراسر بریتانیا پس از دوران قرنطینه بازگشایی شدند و فروش تقویت شد، اما امسال این صنعت با کمبود تراشه های نیمه رسانا و محدودیت های شدید قرنطینه روبرو شد.

با افزایش موارد ابتلا به کرونا در ماه گذشته، صدها هزار نفر توسط اپلیکیشن ردیابی تماس خدمات بهداشت ملی انگلیس شناسایی شدند و به مدت 10 روز خود را قرنطینه کردند، اگرچه اکنون برای کاهش تعداد تماس ها این اپلیکیشن اکنون اصلاح شده است.
بر اساس گزارش انجمن تولید کنندگان و بازرگانان خودروی انگلیس (SMMT)، در مجموع فروش 123296 دستگاه خودرو در ماه ژوئیه ثبت شد. این انجمن پیش بینی خود را برای فروش سالانه به حدود 1.82 میلیون دستگاه کاهش داده است.

مایک هاوز، مدیر اجرایی انجمن تولید کنندگان و بازرگانان خودروی انگلیس، طی اظهاراتی گفت: در چند هفته آینده تغییراتی در سیاست های قرنطینه ایجاد می شود که امیدوارم به تمام شرکت های فعال در این صنعت که با مشکل غیبت کارکنان خود مواجه هستند، کمک کند.

هاوز افزود: اما کمبود نیمه رسانا به احتمال زیاد حداقل تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا