ضیا عربشاهی کاپتان اسبق پرسپولیس گفت باشگاه بزرگ مدیریت کلان میخواهد

به گزارش پایگاه خبری آماج : ضیا عربشاهی در گفت و گو با مازیار خویشوند در خصوص شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد

سلام و عرض ادب جناب عربشاهی بفرمایید با دوستداران فوتبال خصوصا پرسپولیس چه خبر از تیم

بنام خدا بنده هم خدمت شما برادر عزیزم جناب آقای مازیارخویشوند سردبیر محترم سلام دارم و همه مردم سرزمینم و همه هواداران پرسپولیس

بله باید بگم خدمتتون درباره اسامی که یحیی گل محمدی برای خرید به مدیریت باشگاه داده، تمامی اونها توسط درویش خریداری شده و مشخص نیست چرا یحیی چوب لای چرخ می گذارد و به این آن در می زند تا مهاجم گران قیمت خارجی برای پرسپولیس جذب کند. البته جواب سوال چندان سخت نیست زیرا اجنت هایی که با شما کار می کنند، از نعمت وجود آنها توانستی بازیکن هایی را که مدنظر داشتی به پرسپولیس بیاورید.

وی افزود: لطفا دیگر بس است و آقا رضا درویش زیر بار این مبالغ ننگین نمی رود، هر چند که قیمت این بازیکن ها را دوستان ایجنت چند برابر می کنند و همچنین بازیکن هایی که سال قبل پایین بودند در سال جاری توسط آقایان ایجنت رشد فزاینده ای پیدا کرد. سوال من این است که، فوتبال ما درآمدش از چه منابعی است و در کنار آن هم باشگاه ها از چه طریقی حمایت مالی می شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای اردوی پیش فصل کادرفنی کشور ترکیه را مدنظر قرار داده و اردو، مگر برای ِمادگی جسمی نیست، مگر ما در کشور خودمان، جاهای خوش آب و هوا نداریم مانند کردان و…، جاهایی که هم آب و هوای خوب دارد،حتما دارای زیر ساخت های ورزشی خوبی است. حتما باید برویم ترکیه تا بچه ها آماده شوند. به نظرم رفتن در ترکیه اشتباه است زیرا اینجا با کشور ترکیه هیچ فرقی ندارد، حتی خیلی هم نسبت به آنجا بهتر است. بی دلیل نباید پول را حیف و میل کنیم آن هم با این شرایط بد اقتصادی زیرا درست نیست پول هودار را در آنجا خرج کنیم.
عربشاهی افزود: تا الان مدیریت باشگاه همه چیز برای کادرفنی پرسپولیس مهیا کرده و این نباشد ۵ بازی انجام دادید بگویید ۳۰ درصد ما را باید اوایل فصل پرداخت کنید. اصولا مناسب نیست با این همه هزینه پرسپولیس از خوددی ضربه بخورد.

وی در پایان گفت: بهتر است مشکلاتی را که کادرفنی دارد پیش از شروع فصل به اطلاع مدیریت باشگاه برساند که در شروع فصل این نباشد سرمربی تیم به دلیل عدم مطالبات مالی ساز جدایی کوک کنند و با این اتفاق تیم را به حاشیه ببرند. باید بگویم صحبت های ما پیشکسوتان از روی دلسوزی است و اینطور نباشد ادمین های شما بیایند هم به ما بی احترامی کنند و هم تقصیرات را گردن ما بیاندازند.

و درپایان از شما جناب آقای خویشوند و همکاران محترمتون تشکر میکنم بابت وقتی که گذاشتید برای درد و دل ما

گزارش و مصاحبه اختصاصی از مازیارخویشوند سردبیر آماج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا