ضربه فنی تورم با شوکای بیمه البرز

در حالی که افزایش روز افزون گرانی باعث بی رغبتی مردم به بیمه‌های عمر شده ، طرح شوکای بیمه البرز جذابیت و استقبال مردم را رقم زده است.

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، امروزه بیمه عمر جایگاه بسیار قابل توجهی در سطح جهان دارد، به نوعی که مردم برای آنکه آینده خود یا پس از خود، برای افرادی خاص را تامین و تضمین کنند، اقدام به خرید بیمه عمر می‌کنند. اگرچه بیمه عمر در کشور روند رو به رشدی داشت، اما متاسفانه این بیمه نامه بسیار مهم، در کشور ما جایگاه خود را از دست داده و کار بجایی رسید که مسوولان بیمه اعلام کردند نگران بازخرید بیمه‌های عمر هستند. دلیل بی رغبتی به بیمه‌های عمر، تورم سرسام آوری است که گریبانگیر اقتصاد کشور شده به نوعی که همه روزه ارزش پول ملی سقوط می‌کند و به تبع آن اندوخته‌های بیمه عمر نیز بی ارزش می‌شود.

تورم علیه بیمه عمر

بحران اقتصادی و بالا رفتن روز افزون قیمت گزینه‌های تاثیرگذار اقتصادی همچون دلار و طلا، کار را به جایی رسانده که مردم ترجیح می‌دهند نقدینگی خود را صرف خرید دلار و طلا و نگهداری خانگی آن کنند. برای اثبات این ادعا کافی است به اظهارات فرزین رییس بانک مرکزی توجه کنیم که اعلام کرد با توجه به سرقتی که چندی پیش از صندوق امانات بانک‌ها انجام شد، تخمین زده می‌شود حدود پانزده میلیارد دلار ارز در قالب ارز خانگی در دست مردم است.

بیمه عمر نیازمند جذابیت

به دلیل بحران اقتصادی و بی ارزش شدن روزافزون پول ملی، باید از سوی شرکت‌های بیمه جذابیت‌هایی برای بیمه عمر ایجاد شود تا مردم به خرید این بیمه نامه رغبت نشان دهند. یکی از شرکت‌هایی که توانسته با تصمیمی درست و رویکردی منطقی جذابیت بیمه عمر را افزایش دهد، بیمه البرز است. طرح شوکای بیمه نامه البرز به اندازه‌ای جذابیت دارد که در شرایط تورم کنونی، می‌تواند مردم را به خرید بیمه عمل تشویق کند.

ایجاد جذابیت با شوکا

در این رابطه محسن پور کیانی مختار ناصری مدیر فروش بیمه‌نامه‌های عمر بیمه البرز با پذیرفتن دو عیب بزرگ بیمه‌های عمر گفت: بلند مدت و دیربازده بودن، دو عیب بزرگ بیمه نامه‌های عمر است. وی با اعلام اینکه بیمه البرز در تازه‌ترین طرح بیمه‌ای خود توانسته این معایب را برطرف کند گفت: بیمه البرز شوکا را در حوزه بیمه‌های زندگی به بازار عرضه کرده که بر اساس طراحی صورت گرفت، مشتریان بیمه البرز می‌توانند برای خرید بیمه‌نامه‌ی زندگی یک وام بدون بهره از بانک مهر ایران دریافت کنند؛ و بر اساس این وام بیمه‌نامه‌عمر سرمایه‌گذاری با نام تجاری شوکا خریداری کنند که حق بیمه پنج سال آتی خود را از طریق وام بانکی تصفیه می‌کنند.

پرداخت سود از ابتدا

مدیر فروش بیمه‌نامه‌های عمر بیمه البرز در مقایسه کیفیت شوکا با بیمه‌های عمر شرکت‌های دیگر گفت: در بیمه‌های زندگی مشتری حق بیمه را به صورت خرد پرداخت می‌کند تا در سال‌های آتی به بازدهی برسد و پس‌انداز و سرمایه‌گذاری او به یک مبلغ قابل توجهی برسد، اما در بیمه‌نامه طرح شوکای شرکت بیمه البرز، به دلیل وامی که مشتری از بانک دریافت می‌کند، بیمه از ابتدا به سوددهی می‌رسد و باعث می‌شود مشتری در مدت کوتاه تری منافع بیشتری به نسبت محصولات دیگر بازار دریافت کند.

دریافت مستمری بعد ۵ سال

پورکیانی مختار ناصری با دادن این مژده که خریدار بیمه عمر با طرح شوکا بعد از پنج سال می‌تواند از شرکت بیمه البرز مستمری مادام العمر دریافت کند گفت: سوای سرمایه‌گذاری مناسبی که در مدت پنج سال عاید مشتری می‌شود، خریدار بیمه نامه از سال پنجم به بعد هم از شرکت مستمری مادام العمر دریافت کند. وی با اعلام اینکه در صنعت بیمه چنین محصولی را تاکنون نداشته ایم گفت: تاکنون سابقه نداشته در مدت کوتاهی بیمه‌نامه به ثمر بنشیند و مشتری بتواند بعد از این مدت کوتاه از شرکت بیمه مستمری دریافت کند.

پوشش بحران تورم

مدیر فروش بیمه‌نامه‌های عمر بیمه البرز با تاکید بر اینکه با طراحی و فعال کردن طرح شوکا توانستیم معضلات بلندمدت بودن، دیربازده بودن و از بین رفتن اندوخته به دلیل اثر تورم را پوشش بدهیم و مشتریان خود را از این آفت‌های بزرگ در امان نگه داریم. وی در پاسخ به اینکه به وام دریافتی برای خرید بیمه نامه شوکا بهره تعلق می‌گیرد گفت: بانک مهر ایران بر اساس فرمول کاری قرض الحسنه فعالیت می‌کند و پول‌هایی که خرد خرد دریافت می‌کند، مدتی پیش خودش باقی می‌ماند و بعد از مدتی به مشتری وام قرض الحسنه می‌دهد؛ بنابراین سود و بهره‌ای در کار نیست.

وام ۵۰ تا ۲۰۰ میلیونی

پورکیانی مختار ناصری درخصوص میزان وام گفت: وام پرداختی از سوی بانک مهر ایران حداقل ۵۰ و حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان به ازای هر شخص حقیقی است. وی در خصوص نحوه بازپرداخت اقساط وام گفت: اقساط وام ۵۰ میلیون تومانی ۹۳۳ هزار تومان در ماه به مدت پنج سال و اقساط وام ۲۰۰ میلیون تومانی سه میلیون و ۷۳۴ هزار تومان به مدت پنج سال بازپرداخت می‌شود. مدیر فروش بیمه‌نامه‌های عمر بیمه البرز با اشاره به اینکه بانک مرکزی اعلام کرده هرشخص حقیقی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نمی‌تواند وام دریافت کند گفت: گویا بتازگی سقف دریافت وام به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده که متقاضیان شوکا می‌توانند تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید بیمه عمر وام دریافت کنند.

خرید‌های کلان بیمه عمر

مدیر فروش بیمه‌نامه‌های عمر بیمه البرز در پاسخ به اینکه شنیده شده استقبال از بیمه‌های عمر بشدت کاهش داشته گفت: بیمه‌نامه‌هایی در شرکت بیمه البرز فروخته شده که مشتری سالانه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان حق بیمه بابت بیمه زندگی پرداخت می‌کند. بنابر این هیچ محدودیتی بابت خرید بیمه نامه عمر وجود ندارد و بسیاری از مردم معتقد به سرمایه گذاری مطمئن از این طریق هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =

دکمه بازگشت به بالا