تبیین ثمره زندگی در جشنواره بیمه پارسیان

به منظور ایجاد ارزش مشتری و تقدیر از تمامی بیمه گزاران بیمه‌های زندگی (به عنوان مشتریان شرکت اعم از بیمه گزاران جدید/قدیم) جشنواره ویژه بیمه گزاران بیمه‌های زندگی تحت عنوان ” ثمره زندگی پارسیان” برگزار می شود.
به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، در شرایطی که بحران‌های اقتصادی هر گونه پیش بینی برای آینده را غیر ممکن کرده و هر لحظه این امکان وجود دارد که چالشی جدی برای زندگی هر فردی پیش بیاید، لازم است با استفاده از ظرفیت‌های مختلف، نسبت به مدیریت آینده اقدام کرد. یکی از ابزار‌های جدی که می‌تواند مدیریت ریسک را برای آینده به حداقل ممکن کاهش دهد، استفاده از ظرفیت بیمه است. نکته مهم اینجاست که انسان در هر لحظه از زندگی با چالش‌های بسیاری رو به رو می‌شود. گاهی امکان دارد در اثر یک سهل انگاری ساده، جرقه‌ای زده شود که آتش آن تمام اموال و دارایی انسان را به نابودی بکشاند که در بیمه آتش سوزی راهکار مدیریت این بحران است. تصادف خودرو، بروز سیل، زلزله و بسیاری بحران‌های غیر قابل پیش بینی که می‌تواند هر لحظه زندگی انسان‌ها را به پایین‌ترین سطح ممکن بیندازد، اهمیت بیمه را بیش از پیش نشان می‌دهد.

یکی از جدی‌ترین مواردی که آینده را زیر سوال می‌برد، ناتوانی مالی در دورانی از زندگی است که توان کارکردن بشدت پایین می‌آید و لازم است برای آن لحظات سخت نیز چاره اندیشی شود. برای این مهم شرکت‌های بیمه اقدام به ایجاد فرصتی تحت عنوان بیمه زندگی کرده اند. با وجود مزایای بسیاری که بیمه زندگی دارد، متاسفانه مردم رغبت بسیاری به این بیمه نشان نمی‌دهند در حالی که دانستن مزایای بیمه زندگی می‌تواند باعث تحولی در جذب مردم به این بیمه ایجاد کند.

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه است که در زمینه بیمه زندگی بسیار موثر عمل کرده، اما بخوبی می‌داند که هنوز حتی ۳۰ درصد از ظرفیت بیمه زندگی برای مردم تبیین نشده است. برای آنکه مردم برای تضمین آینده به سوی بیمه زندگی جذب شوند، نیازمند سرمایه گذاری در زمینه فرهنگ سازی است. به همین منظور بیمه پارسیان جشنواره‌ای با عنوان ثمره زندگی پارسیان تعریف و راه اندازی کرده که می‌تواند بهترین فرصت برای فرهنگ سازی و آشنایی مردم با این مدیریت ریسک باشد.

اما بیمه پارسیان برای آنکه بهانه خوبی داشته باشد که این جشنواره را راه اندازی کند، بیستمین سالروز تاسیس بیمه پارسیان را بهانه قرار داده تا به منظور ایجاد ارزش مشتری و تقدیر از تمامی بیمه گزاران بیمه‌های زندگی (به عنوان مشتریان شرکت اعم از بیمه گزاران جدید/قدیم) جشنواره ویژه بیمه گزاران بیمه‌های زندگی تحت عنوان ” ثمره زندگی پارسیان” برگزار کند.

این جشنواره به مدت یک ماه از ۲۸ اردیبهشت تا ۲۸ در دو بخش برگزار می‌شود که بخش اول ویژه دارندگان بیمه‌های زندگی پارسیان (شامل تمامی بیمه گزاران واجد شرایط) است که به قید قرعه به ۲۰ نفر از ایشان هدایایی اهدا می‌شود. بخش دوم نیز ویژه خریداران بیمه‌های زندگی در طی مدت جشنواره است.

شرایط شرکت در جشنواره بیمه‌های زندگی ویژه بیمه گزاران (دارندگان) بیمه‌های زندگی نیز در دو بخش تعریف شده که بخش اول شامل تمامی بیمه گزارانی است که از ابتدای تاسیس بیمه پارسیان اقدام به خرید بیمه نامه زندگی و پرداخت حق بیمه کرده و تا پایان جشنواره، بیمه نامه ایشان جاری باشد. در بخش دوم نیز عدم وجود حق بیمه معوق در پایان مدت جشنواره، ملاک قرار داده شده است.

شاخص‌های ارزیابی ویژه دارندگان بیمه‌های زندگی نیز بدین صورت است که حق بیمه وصولی تا پایان جشنواره (ویژه کلیه دارندگان) به ازای هر ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال یک امتیاز محاسبه خواهد شد.

در این جشنواره برای تاثیرگذاری هدایایی در نظر گرفته شد که شامل واریز ۲۰۰ میلیون ریال به اندوخته بیمه نامه یک نفر برای امتیاز بیشتر از ۵۰ است. واریز ۱۰۰ میلیون ریال به اندوخته بیمه نامه ۴ نفر از دارندگان بیمه زندگی است که بین ۳۰ تا ۵۰ امتیاز داشته باشند. واریز ۵۰ میلیون ریال به اندوخته بیمه نامه شش نفر از دارندگان بیمه زندگی است که بین ۱۵ تا ۲۹ امتیاز داشته باشند و واریز ۲۰ میلیون ریال به اندوخته بیمه نامه تمامی ۹ تن از بیمه گزارانی است که قسط معوق نداشته باشند. البته تمامی این افراد به قید قرعه برگزیده خواهند شد.

برای تبلیغ بیشتر و بهتر بیمه‌های زندگی، بیمه پارسیان رویکرد متفاوتی در نظر گرفته که ویژه خریداران بیمه نامه‌های زندگی در بازه زمانی جشنواره است. بدین معنا که تخفیف از محل هزینه‌های بیمه نامه (به میزان ۵۰% از محل هزینه‌های اداری و بیمه گری) به کلیه خریداران بیمه جامع آرامش زندگی که در بازه زمانی جشنواره (۱۴۰۲/۰۲/۲۸ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۲۸) اقدام به خرید بیمه نامه کنند. نکته قابل توجه این است که به منظور اعمال تخفیف در بیمه نامه ضروری است کاربر ثبت کننده (یا صادر کننده)، هنگام ثبت (صدور) در تب تخفیف، عنوان تخفیف ” ۲۰ امین سالروز تاسیس بیمه پارسیان/ کد رایانه تخفیف ۵” را درج کند. بدیهی است در غیر این صورت، بیمه نامه بدون اعمال تخفیف صادر خواهد شد و امکان صدور الحاقیه اصلاحی برای آن وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

دکمه بازگشت به بالا