برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک به تعویق افتاد

تاریخ برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از تاریخ یکم بهمن‌ به هفته پایانی بهمن‌ماه تغییر یافت.
به گزارش علیرضا نیاکان، بهروز تقی‌پور دبیر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با اعلام خبر تغییر زمان برگزاری این رویداد توضیح داد: با توجه به شرایط جوی موجود در کشور که باعث تعطیلی اکثر سازمان‌ها و ارگان‌ها شده و همچنین بسته شدن راه‌های ارتباطی هوایی و جاده‌ای و همچنین تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی به ویژه مصرف گاز، شورای سیاستگذاری همایش روابط عمومی الکترونیک تصمیم بر آن گرفت تا زمان برگزاری این رویداد را تغییر دهد.

او با اشاره اینکه بسیاری از مدعوین و میهمانان این همایش از شهرستان‌های مختلف کشور حضور خواهند داشت، توضیح داد: باتوجه به درخواست شرکت‌کنندگانی که برای حضور در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین در نظر گرفتن سهولت برای حضور در این رویداد، تاریخ برگزاری پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از تاریخ یکم بهمن‌ به هفته پایانی بهمن‌ماه و تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ تغییر یافت.

پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان در این همایش عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران خواهند شد و گواهینامه حضور در این همایش را از این باشگاه دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا