بازی تیم فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر

‍ تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مهمان تراکتور بود و موفق شد با تک گل حسین‌زاده که در دقیقه ۷۰ به ثمر رسید، حریف خود را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری آماج : استقلال در همان ابتدای بازی فرصت خوبی برای گلزنی داشت ولی کرنر ازسالی از سوی مهدی‌پور در دقیقه هشتم بعد از برخورد به مدافع تراکتور به تیرک دروازه برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و دو تیم فرصت‌های نصفه و نیمه‌ای به دست آوردند که از آن‌ها استفاده نکردند.

از جمله فرصت‌های جدی نیمه اول، می‌توان به فرصت تک به تک یامگا در دقیقه ۴۱ اشاره کرد که تعلل او منجر به این شد که توپ راهی کرنر شود.

در نیمه دوم، استقلال تهاجمی آغاز کرد و کار دیدنی یامگا در دقیقه ۵۲ و جا گذاشتن دو مدافع تراکتور توسط او منجر به تک به تک شدن‌اش با اخباری شد ولی شوت او را اخباری راهی کرنر کرد.

در ادامه کرنر ارسالی با ضربه سر دانشگر همراه شد ولی توپ او را مدافع تراکتور از دهانه دروازه دور کرد.

در ادامه این بازی، فشار استقلالی‌ها در دقیقه ۷۰ جواب داد و فرار دیدنی حسین‌زاده، او را در موقعیت تک به تک با اخباری قرار داد و ضربه چیپ او از بالای سر این دروازه‌بان به گل تبدیل شد.

در دقیقه ۷۲ و ۷۴، وریا غفوری دو فرصت شوتزنی به دست آورد که در بار نخست با واکنش اخباری توپ به کرنر رفت و در فرصت بعدی، ضربه او در یک موقعیت ایستگاهی، با اختلاف کم از بالای دروازه تراکتور، توپ به اوت رفت.

در دقیقه ۸۴ شوت مطهری در زاویه نسبتا بسته را اخباری پر آغوش گرفت.

در اواخر این بازی، تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه حاصلی نداشت تا استقلال سه امتیاز حساس این بازی را هم به دست آورد.

گزارش مازیار خویشوند سردبیر آماج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا