اولین جشنواره ورزشی صنعت بیمه برگزار می شود

نشست شورای توسعه ورزش صنعت بیمه به منظور برنامه‌ریزی مسابقات ورزشی این صنعت تحت عنوان جشنواره ورزشی صنعت بیمه در محل بیمه مرکزی برگزار شد.

به گزارش آماج و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، علیرضا محمدعلی، رئیس کمیته ورزش و ارتقای سلامت بیمه مرکزی با اعلام این خبر گفت: شورای توسعه ورزش صنعت بیمه به همت معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی و با عضویت مسئولان ورزش شرکت های بیمه تشکیل شد تا بتوان برای ترویج فرهنگ ورزش و ورزش سلامت محور، شناسایی استعدادهای ورزشی این صنعت و برقراری تعامل هدفمند میان صنعت بیمه و صنعت ورزش برنامه‌ریزی کرد.

همچنین در این نشست که مسئولان ورزشی شرکت‌های بیمه و نمایندگانی از نهادها و مجامع ورزشی حضور داشتند، برنامه‌ جشنواره ورزشی صنعت بیمه مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس در اولین جشنواره ورزشی این صنعت شرکتهای بیمه تعاون، کوثر و ملت به ترتیب میزبانی مسابقات فوتسال، دارت ( آقایان و خانمها)و تنیس روی میز را بر عهده دارند ، شرکت بیمه دی میزبان مسابقات فوتبال دستی( آقایان و خانم ها) است و بیمه دانا میزبان صعود مشترک کوهنوردی و بیمه مرکزی میزبان مسابقات دو و میدانی بانوان خواهد بود.

شورای توسعه ورزش صنعت بیمه اعلام کرد، نفرات برگزیده‌ی این مسابقات ضمن دریافت احکام خود از نهادهای رسمی ورزشی برای برگزاری در رویدادهای سطوح ملی معرفی خواهند شد.

در این نشست همچنین مقرر شد برنامه اختتامیه مسابقات طی مراسمی رسمی با حضور مدیران صنعت بیمه و مسئولانی از فدراسیون های مرتبط ورزشی و انجمن ورزش شرکت‌ها برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا