استکبار به دنبال تغییر سبک زندگی در جامعه اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان درصدد محو نام ائمه اطهار و تغییر سبک زندگی مسلمانان هستند، گفت: عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای ارتقاء سطح بهداشت روح و روان جامعه زمینه‌سازی می‌کنند.
به نقل از آماج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی عصر امروز در همایش ستایشگران و مداحان در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبری، جنگ تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی توسط دشمنان شدت گرفته است، اظهار کرد: فعالیت شبکه‌های معاند علیه دین و با هدف جلوگیری از برگزاری مراسمات ماه محرم شروع شده و باید با آن مقابله کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات ماه محرم و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی گفت: مداحان در نگاه دینی، فرهنگ‌سازانی هستند که دل‌های مردم را در تقابل با هجمه دشمنان دین صیقل می‌دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به برنامه استکبار به منظور ترور شخصیتی مداحان کشور توسط رسانه‌های دشمن بیان کرد: این اقدامات به دلیل تاثیرگذاری بالای مداحان در جامعه بوده و دشمنان با عناوین مختلف به دنبال تعطیل کردن مجالس عزای اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

مهدوی با بیان اینکه محافل عزای اهل بیت (ع) امسال باید پرشور برگزار شود و این موضوع منافاتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نخواهد داشت، افزود: قشر مذهبی در رعایت موارد و دستورات بهداشتی پیشتاز هستند و این امر را در مراسم محرم سال گذشته، شب‌های قدر و ایام فاطمیه به خوبی ثابت کردند.

وی یکی از اهداف ار برپایی مراسم محرم را تبلیغ نهضت دینی برشمرد و گفت: با وجود همه مشکلات، نهضت تبلیغی را تعطیل نمی‌کنیم، زیرا هدف استکبار هم همین امر است که باید به آن توجه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان درصدد محو شدن نام ائمه اطهار و تغییر سبک زندگی مسلمانان هستند، بیان کرد: عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای ارتقاء سطح بهداشت روح و روان جامعه زمینه‌سازی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا