آیت الله العظمی مدرسی: ملتی که یاد امام حسین علیه السلام را زنده نگه می‌دارد هرگز جزئی از توطئه صهیونیست نخواهد شد.

⚫️ آیت الله العظمی مدرسی: ملتی که یاد امام حسین علیه السلام را زنده نگه می‌دارد هرگز جزئی از توطئه صهیونیست نخواهد شد.

به نقل از آماج ، آیت الله العظمی سید محمد تقی مدرسی طی سخنانی عنوان کردند: «ملت عراق که اربعین امام حسین (ع)، نماد مظلومیت را هر ساله پرشور برگزار می‌کنند، هرگز راضی نمی‌شوند که بخشی از توطئه دشمن باشند و به دنبال عادی‌سازی رابطه با رژیم غاصب و ستمگر نخواهند بود. پیش از این نیز ملت عراق در برابر رژیم صهیونیستی موضع شفاف و روشنی داشتند که این موضع غیرقابل تغییر است».

ایشان در ادامه تأکید کردند: «حفظ بی‌طرفی بین ظالم و مظلوم امکان‌پذیر نیست. صهیونیست‌ها از هیچ ظلم و بی‌قانونی در سرزمین‌های اشغالی فروگذار نیستند و از هر روشی برای اعمال فشار به فلسطینیان استفاده می‌کنند».

معظم‌له به مسئولین اقلیم کردستان هشدار دادند که اقلیم را به سرزمین امن برای جاسوسان دشمن و تروریست‌ها و جایی ضد ارزش‌های ملت عراق، تبدیل نکنند و تأکید کردند: «اقلیم کردستان طبق قانون اساسی عراق بخشی از عراق بوده و خواهد بود و اجازه برگزار کردن کنفرانسی در راستای عادی‌سازی روابط با اسرائیل غیرقابل قبول است؛ تنها اعلام انزجار و تبری مسئولین از این کنفرانس کافی نیست، به خصوص که این امر پس از فشارهای مردمی و رسمی صورت پذیرفت، بلکه باید موضعی قاطع اتخاذ شود تا دشمن به تکرار نیات و اعمال خبیث خود در عراق طمع نکنند».
‏almodarresi.com/fa/3294

🔹کانال تلگرام
‏t.me/almodarresi_fa
🔹صفحه اینستاگرام
‏instagram.com/almodarresi_fa

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا