باشگاه مشتریان خدمتی یکتا از کارگزاری بانک صادرات ایران(+فیلم)

کارگزاری بانک صادرات ایران در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) با حضور سید هادی ابطحی مدیرعامل و احسان حاجی حسن معمار نایب رییس هیئت مدیره از باشگاه کارگزاری بانک صادرات ایران رونمایی کرد.

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، سیدهادی ابطحی مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات با معرفی باشگاه مشتریان گفت: باشگاه مشتریان شرکت کارگزاری بانک صادرات یک ساختار که در کارگزاری‌ها چند سالی است باب شده هدف اصلی‌اش حفظ مشتری و جذب مشتری است. مورد اول یعنی حفظ مشتری واجب‌تر است، در باشگاه مشتریان یک سری بسترهایی فراهم می‌شود که مشتریان می‌توانند خدمات بورسی مثل آموزش، کسب امتیاز، مسابقات، اطلاع‌رسانی‌ها و… .

کارگزاری ما هم یعنی نیاز دریافت با همکاری هیئت‌مدیره ما تونستیم پروپوزال اولیه‌اش را تهیه کنیم و امروز توانستیم از آن رونمایی کنیم که مشتری‌ها را بتونیم از نظر موضوعات بورسی هدایت و راهنمایی کنیم. ادعای ما این است که کلیه نیازهای مشتری در باشگاه مشتریان برطرف می‌شود با موضوعات یکتا که تو این کار داریم مثل تابلو اختیار معامله است که ما این امکان را فراهم کردیم که مشتری بتواند به‌صورت لایو و ثانیه‌ای آخرین تغییرات تابلو را مشاهده کند و بتواند فرصت سرمایه‌گذاری را شناسایی کند.

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات افزود: نکته دیگر که این هم به‌نوعی تقریباً یک موضوع یکتا است که ما موضوع آموزش آنلاین با پلتفرم طراحی خودمان توانستیم بیاوریم بالا و این توانایی را داریم که کل مشتریان خود را که حالا سیصد تا چهارصد هزار نفر هستند و کل مشتریان بانک صادرات بحث آموزش آنها را مدیریت کنیم.

حوزه دیگر که بحث بازاریابی ما هستش امکان ایجاد شبکه کاربری است؛ یعنی مشتری ما می‌توانند که با معرفی مشتری به کارگزاری ما از معاملات آنها کسب منفعت کنند. می‌توانند امتیازاتی که کسب می‌کنند را در فروشگاه آموزش، تحلیل و بخش‌های مختلف استفاده کنند. ما برای این موضوع راهکارمان تعامل با گروه خودمان است. گروه ما تأمین سرمایه سپهر که قراردادی با آن بستیم که بحث مشاوره در حوزهٔ بورس را در واقع بتوانیم مدیریت بکنیم و این بحث را در باشگاه مشتریان با ارائه ماژول تیکتینگ به مشتریان ارائه کرده‌ایم.

سیدهادی ابطحی مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات درباره مبحث اختیار معامله خاطرنشان کرد: اختیار معامله چند ماه اخیر یا حداکثر خوش‌بینانه یک سال اخیر به بحث داغی بدل شده است. اختیار معامله این ویژگی را داره که شما در هر بازار صعودی و نزولی بتوانی کسب منفعت کنید. با تغییر موقعیت خرید و فروش.

بازار اختیار معاملات هنوز قوی نشده ما امروز حجم معاملات تابلو اختیار معاملات نزدیک به هفتصد و هفتاد میلیارد تومن که نسبت به اشل کل معاملات بورس ناچیز است در صورتی که در اشل جهانی برابری می‌کند با حجم خرید سهام. پیش بینی من این است که در گذر زمان این اتفاق و این تعادل رخ می‌دهد. در آینده کارگزاری یا مجموعه‌ای موفق هست که در این موضوع بتواند پیشگام باشد. ابزاری که ما معرفی کردیم کل اختیارات ولید (valid) در بازار می‌توانند به ثانیه ببینند و با قیمت مقایسه کنند و فرصت سرمایه‌گذاری و استراتژی خود را تعریف و خرید کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا